6 תשובות
צודקת לגמרי
אמנם אני לא אלרגית, אבל החברה הכי טובה שלי אלרגית לבוטנים.
אני תמיד בכוננות כדי לראות אם מישהו הביא במבה, סניקרס או m&ms
ואין מה לעשות עם זה וזה כל כך מבאס. אני לא רוצה לדעת כמה חברה שלי וכמה את נמצאות תמיד בהיכון. לא יכולה לתאר כמה כוחות נפשיים זה דורש, ולכמה לחץ וחרדה על החיים שלך זה גורם.
לא משנה כמה תפעלי, כמה תבקשי, כמה שתפני למנהלה..
אף אחד לא יקשיב לך, ואת תמצאי בוטנים בכל מקום.
יוו אזה לא מתחשבים אני גם אלרגית למלאה דברים אבל לא מסכנים חיים אז אני לא כזה מבינה מה את עוברת אבל מקווה שיתחילו להתחשב כי זה מזה לא יפה ליבי איתך.
תקריאי את זה למחנכת שלך אולי היא תתעורר ותכניס קצת שכל לראש של החברים המפגרים שלך
אנונימית
צודקת לגמרי,מצטערת שאת עוברת את זה,חבל שהם לא מבינים מה את עוברת
שואל השאלה:
אה ועזבו את כל זה היום בבית ספר הייתה לי פגישה עם היועצת בגלל החרדות ושמעתי את המזכירה של בי"ס בטלפון מתלוננת על זה שאני בבית ספר בגלל האלרגיות "בגללה אסור להכניס לבית ספר בוטנים ואגוזים ויש שילוט גם בחטיבה גם בתיכון וזה פשוט לא פייר היא לומדת פה בגלל המסלול שוחרות ובחיים לא התבאסתי ככ שמכל הבתי ספר בעיר דווקא פה הוא נמצא"
כשיצאתי מבי"ס התקשרתי לאמא שלי בוכה (אני רגישה בטירוף וכל היום החזקתי את הבכי בגלל זה) ובדרך לתחנה כדי לנסוע הביתה אחד הילדים מהכיתה חשב שזה יהיה מצחיק לעשות עם הידיים על העיניים כזה כמו שעושים שמישהו בוכה (לאדעת להסביר) ולבעוט לכיווני אבן.. מול מלא ילדים!! וזה היה ככ משפיל כי היו עוד בערך 50 ילד באיזור וכולם ראו את זה והתחילו לצחוק. וגיליתי שהילדים שבתחילת שנה היו החברים הכי טובים שלי ליטרלי מנדים אותי כרגע !!! והאקס שלי שאמר לי "גם אם ניפרד אני תמיד אעמוד במילה שלי ואני אכבד אותך" ובלה בלה בלה התחיל להתנהג אליי כמו מניאק הוא באמת ככ רע אליי! הוא עושה לי דווקא ירד היום ברד וגשם ממש חזק בעיר וכולם נרטבו מהגשם והיה לו קר אז במקום להוריד את המעיל ולקפל את השרוולים, הוא מכבה מזגן ופותח חלונות לרווחה כשבחוץ 10 מעלות וכולם רטובים ורועדים מקור.. למרות שביקשתי להדליק את המזגן הוא בכל זאת כיבה ועשה דווקא ועכשיו אני לא מרגישה טוב ואני נדבקת בקלות בדברים ואני ממש מקווה שלא חטפתי בגללו דלקת ריאות (בחיים לא שנאתי בנאדם כמו שאני שונאת אותו כרגע)
האמת שעד לפני שנתיים לא ההבנתי את השלטים האלה שאסור להכניס בוטנים לבצפר (כי לנו ביסודי לא היה) עד שבבחירות אמרו לי כי זה היה בבצפר והיה את השלט הזה אמרו שיש ילדים אלרגיים בבצפר
ובאותו רגע ישר הבנתי וזה נשמע לי הדבר הכי לגיטימי והגיוני לבקש זה לא כאילו אסור להכניס בכלל אוכל או לחם כולה בוטנים ואגוזים ורוב הזמן זה נמצא בחטיפים וממתקים כאילו אפשר לחשוב אז לא תאכלו ממתקים בבצפר אתם יכולים להרוג בנאדם ועוד ילד/נער שכל החיים שלו לפניו
את כל כך צודקת והמזכירה שלך בבצפר לא מכבדת אותך בכלל או היועצת המורות הם צריכים להבין אותך יותר מכולם