14 תשובות
לא
אני אוהבת
מאוד נחמד
(שם שני שלי)
אחלה סהכ
אחלה סהכ
שם ממש יפה
נדוש. לעוס. מצ'עמם בעיני. כאילו האור של ה'. לא עף לי הפוני
מזכיר לי ילד שאני לא מת עליו בלשון המעטה. אז פחות
אנונימי
לא יפה לדעתי
זה נחמד
יפה
פחות מתחברת
לא אוהבת תשם הזה
חמוד, לא מעבר
לא משהו
באותו הנושא: