4 תשובות
שואל השאלה:
אבל אני לא רוצה להלחיץ פשוט זה די פוגע שאני מנסה ולרוב היא לא עונה לי בכלל
אבל אני לא רוצה להלחיץ פשוט זה די פוגע שאני מנסה ולרוב היא לא עונה לי בכלל
אנונימית
שואל השאלה:
^^בבית ספר אבל אנחנו ממש סבבה.. זה גם לא שיחות זה כולה היי :(
^^בבית ספר אבל אנחנו ממש סבבה.. זה גם לא שיחות זה כולה היי :(
אנונימית
או שהיא פשוט לא מעוניינת לדבר איתך
יכול להיות