9 תשובות
לא
כן והוא עוד היה ג'ינג'י
כן אבל לא זוכר מה זה היה
כן אפילו התנשקתי עם מישהו שלא ראיתי בחיים בחלום שלי , קורה לי הרבה :/
כן, כשהייתי בת 8 חלמתי על מישהו דמיוני שקראו לו בן והייתי מאוהבת בו 3 שנים
לא אבל נשמע מעניין
היה לי פעם חלום בלילה שהופיע לי מישהי שאני לא מכיר והרגשתי מאוהב בה ממש. היה חלום טוב, היה באסה להתעורר
כן קרה באמת שזה מוזר אבל התחושה נעלמת תוך כדי היום
חחח קרה לי ואז הכל מרגיש מוזר כזה כמו שהוא אמר זה נעלם במהלך היום