8 תשובות
תגידי תהילים ותבקשי ממנו שיאיר לך את דרכך
לאא לאא אל תקשיבי לשני...
קודם כל מודה אני. דבר שני תשמרי על עצמך. וגם מבחינה הגיונית אם את שווה.
דבר שלישי. תפילה אחת ביום זהו.. תהני על החיים
תתחילי לאט
כמו תתחילי במודה אני, קריעת שמע
ואז תתקדמי יותר כמו תפילת שמונה עשרה
בית ספר דתי יעזור לך אם תרצי לעבור
אוסיף על מה שהאחרים אמרו, בנוסף לתפילה שתעשי, תעשי גם תפילה מהלב.
הכוונה היא שממש תשבי (או תעמדי לא משנה) במקום שאין בו אף אחד (כמו החדר שלך או מקום אחר שיהיה לך בו קל להתרכז) ופשוט תדברי אל אלוקים. ממש לדבר ולבקש ולהגיד לו מה את רוצה (שאת רוצה להיות יראת שמים ולאהוב אותו וכו ואפשר גם לבקש דברים גשמיים כמו פרנסה וכו אם את צריכה).
בהצלחה!
מסכימה עם תהליך
זה גם מאוד עוזר לנפש
את יכולה ללכת לבתי כנסת ולהתפלל תהילים, זה ממש כיף להתפלל ביחד
מה שאמרתי זה להלכה רק מה שאת צריכה מין הדין.
אבל באמת מה ש^ כתב מעלי יפה וטוב לעשות אבל לא חייב
לא יום האשה..
תהליך
לא חייב, אבל זה טוב מאוד לעשות את זה :)