6 תשובות
אני עשיתי עוד אחד בכל אוזן, את יכולה לעשות הליקס אבל יש בזה יותר סיכונים
נזם יפה לדעתי
אה המ לא בפרצוף
הליקס יפה
אה המ לא בפרצוף
הליקס יפה
קנוצ'
שואל השאלה:
^^^מה הסיכונים ?
^^^מה הסיכונים ?
הליקס זה יפה, ועוד אחד באוזן אחת גם יפה לדעתי
גם עגיל בבטן לדעתי יפה אבל קחי בחשבון איך זה יראה כשתהיי סבתא
גם עגיל בבטן לדעתי יפה אבל קחי בחשבון איך זה יראה כשתהיי סבתא
אנונימית
אני יכולה להגיד לך מה יש לי ואולי תתחברי -
הליקס
טראגוס
רוק
פלאט
עגילים שניים ושלישים
ועגיל חמישי שהוא גבוה כזה
הליקס
טראגוס
רוק
פלאט
עגילים שניים ושלישים
ועגיל חמישי שהוא גבוה כזה
באותו הנושא: