5 תשובות
אוי.. את נמצאת במצב מסובך
החברה הזאת היא חברה ממש טובה כזאת?
החברה הזאת היא חברה ממש טובה כזאת?
שואל השאלה:
אני לא נמצאת במצב הזה אני סתם רוצה לדעת מה הייתן עושות
אני לא נמצאת במצב הזה אני סתם רוצה לדעת מה הייתן עושות
אנונימית
אה חח
תלוי בהרבה דברים
תלוי בהרבה דברים
אנונימית
אם זאת הייתה חברה טובה שלי הייתי מוותרת עליו
קרה לי עם חבר פשוט מסכמים עסקה נגיד הוא עכשיו אני פעם הבאה או מטילים מטבע ונותנים לגורל להחליט.
באותו הנושא: