3 תשובות
היה לי בתחילת שנה ממש מצטערת לאכזב אבל שהגענו היינו עם עוד מלא בתי ספר ובהתחלה לא היה לנו מקום כי הבית ספר לא התארגן כמו שצריך אבל בגדול המקום בסדר המקלחות לא נןראיות וגם האוכל סבבה הכל זה חוויה!
שואל השאלה:
הייתם עם בתי ספר אחרים?
הייתם עם בתי ספר אחרים?
אנונימית
הייתי לפני שלושה ימים
באותו הנושא: