12 תשובות
אומייגאד ככ חיכיתי לעבודה על ספר
איזה דמות את/ה רוצה לבחור?
איזה דמות באלך? תבחרי ואני אעזור לך
שמעי את יכולה ללכת על האובייס ולבחור בהייזל,
כי זה קל, יש מלא לתאר,
אם הייתי את הייתי הולך על דמות צד יותר, כמו אייזק.
יש לך לתאר את המערכת יחסים שלו עם החברה לשעבר שלו(מוניקה?)
את יכולה לתאר על המערכת יחסים עם גאס וגם עם הייזל
בטח תרצה/י הייזל או גאס אבל אני חושבת שיהיה ממש מגניב לעשות את זה מנקודת מבט של אייזק,יותר מאתגר כזה כי הוא דמות נפשית והוא חווה יחד עם הייזל את כל המוות של גאס ורואה אותם מהצד זה יהיה נחמד ומאתגר
^אמאלה זאת שמעליי כתבתי בול אותו דבר כמוך בלי לדעת,מסכימה איתך לגמרי .יהיה מגניב יותר
כתוב לי man בשם
אני לא זאת
אבל כן אני מסכים איתך
אהאה סליחה ראיתי שם באנגלית וויתרתי
אני אשמח לעזור תשלח לי הודעה בפרטי
שואל השאלה:
זה מה כתבתי עד עכשיו, אשמח שתגידו לי מה אתן חושבות.
בחרתי את הדמות הראשית הייזל. הייזל היא ילדה בת 17 אשר חולה בסרטן. בתחילת הספר אנחנו רואים שהייזל קצת מדוכדכת ועצובה, היא כל היום במיטה קוראת את אותו הספר שוב ושוב. משכך, אמה מתייעצת עם הרופא של הייזל ומחליטה לשלוח אותה לקבוצת תמיכה לחולי ומחלימי מחלת הסרטן. היא מראה לנו הקוראים שקבוצת תמיכה היא האופציה הכי גרועה מבחינתה "קבוצת התמיכה היתה כמובן, מדכאת כמו הגיהנום". בקבוצת התמיכ הייזל מכירה מישהו, אוגאסטוס. הם נהייפ בני זוג ולאט לאט ככל שהייזל מבלה עם אוגאסטוס היא נהיית יותר אופטימית ומצב רוחה משתפר. הם טסו לאמסטרדם ביחד בכדי למצוא את הסופר שהייזל אוהבת.
לבסוף וגאסטוס חוזר סרטן העצמות והוא מת. עם המוות של אוגאסטוס להייזל נכנסת לדיכאון ובזה נגמר הסיפור.
אני חושבת שאפשר להוסיף במשפט "היא קוראת את אותו הספר שוב ושוב" את הקטע של למה היא מתחברת אליו, אולי אפילו לצטט מהספר את זה שהיא אמרה שהוא הבן אדם היחיד שיודע מה זה להרגיש מת בלי למות,בקטע עם גאס אני חושבת שאפשר להבהיר את הסיבות לזה שהם היו בהתחלה ידידים והיא ניסתה להתרחק ממנו ככל היותר כי היא "רימון יד" ויום אחד היא תתפוצץ והיא רוצה לצמצם את מספר המפגעים,משהו כמו "כשהייזל פגשה את גאס בקבוצת התמיכה לא היה לה מושג שהוא יקח חלק ככ גדול בחיה,היא בחרה להרחיק את כולם ממנה והסיבה לכך הייתה שלא רצתה לפגוע בו (ציטוט מהספר:) "אני רימון יד,יום אחד אני אתפוצץ ואפגע בהמון אנשים,כל מה שאני יכולה הוא רק לצמצם את מספר הנפגעים" להסביר את הכוונות של הייזל ואת הרצונות הניגודיים שלה, שלמרות כל הפחד לפגוע בגאס היא אוהבת אותו ומוכנה להראות כלפיו אהבה מתי שהם טסים לאמסטרדם ,לסופר האהוב על הייזל שהזמין אותה במיוחד לשם. למרות שהוא אכזב אותה לא מעט הייזל החליטה שזה לא מה שיהרוס את הטיול שלהם, שם היא החליטה לקחת את הצעד הראשון ולנשק את גאס,הייזל ככ קיוותה שהוא זה שיספיד אותה,יעמוד וידבר על כמה שאהב אותה,אבל שהוא סיפר לה כשחזר לו הסרטן , (ציטוט מהספר:) "הרגשתי כאבים איומים בבית החזה (או איפה שזה לא היה נו לא זוכרת)הלכתי לבדיקה..הכל זהר כמו עץ חג המולד." הייזל האמינה שבסופו של דבר הם ישרדו את זה, הם יחיו עוד טיפ טיפונת,טיפה. אך שהוא מת הכל היה נראה אחרת..
שואל השאלה:
תודה רבהה