8 תשובות
לי עשו הרבה דווקא כדי להתקדם בחומר, גם יותר שעות
כן אולי גם כמה פעמים בשבוע
אנונימית
למיטב ידיעתי לא עושים
אתה יכול לבדוק את זה מול המדריכים
לי עשו פשוט מלא תירגולים
יכול להיות, אני חושבת שאצלי עשו בחגים
אני עכשיו בקורס אבל נראה לי שרק תרגולים אבל לא בטוח
לי עשו תלוי איזה תחנה את