250 תשובות
מאיה
לדעתי קלואי
מזל טובב!
אנונימית
מאיה
מאיה הכי עדיף
קלואי
אנונימית
מאיה לדעתי הכי יפה
אף אחד מהם
קלואייי נראה לי
אנונימית
קלואיי
e1a
שואל השאלה:
אוקיי תודה לכולם!!!!
almog233- אולי במקום להגיד אף אחד מהם תתן/י רעיונות?
אנונימית
רוני
את האמת לפני שראיתי את האופציות חשבתי על השמות הילה ואלה. אולי זה סימן חחח
מאיה
אנונימי
קלואיי אמלה קלואי כלכךך
בבקשה תגידי לי שבחרת בקלואיי
ככ^^^^
אנונימית
פג'ה כמו השכונת פשע
וכמו כן זאת הטעות הכי גדולה של ההורין שלך אם את שואלת את זה בסטיפס
מיאה זה חמוד
קלואי זה מקסים אבל קצת אמריקאי מתנשא
ופייג' זה מגניבב
שרה קצת זקן
מאיה הכי נורמאלי לדעתי
מה זה פייג'?
מאיה או פייג
מאיה או שרה
למה כולם כותבים כאן מאיה
שרה
מאיה
פייג שם מהמם
אנונימית
מאיה לדעתי בכללי..
אבל בגלל שאת גרה בחול אולי יותר יתאים פייג'/ קלואי כי זה יותר נפוץ שם
מזל טוב;)
האמת ששום שם לא ממש אהבתי.. אבל שרה זה שם עם המון משמעות ושם הכי יהודי..(:
ומזל טוב אהובה ❤
שואל השאלה:
היי לכל אלה שמהירו לשפוט,
כעיקרון אני לא גרה בארץ.
מי שאי פעם היה בחול יודע שאלו שמות נפוצים. וכן. ממש לא באלי שאחים שלי יחוו גזענות כי אני חוויתי את זה, אל תמהרו לשפוט סתם אנשים.
מעבר לכך אנחנו תמיד מוסיפים שם יהודי בנוסף לשם הפופלרי.
אנונימית
שואל השאלה:
בנוסף לכך, פינוקים החיים הטובים- לא חושבת שזאת הטעות הכי הגדולה של ההורים לי, מותר תמיד להתייעץ עם אנשים אם אין לך להגיד משהו טוב עדיף לשתוק.
אנונימית
שואל השאלה:
תודה לכל מי שענה ברצינות בלי לשפוט,
מעריכה ממש.
אנונימית
לא כאילו אחלה לא שופט באמת שאני לא שופט
כל שאר השמות זה אחלה שמות
פשוט יש לי משהו עם המילה פייג'
עדיף שאני אשתוק?
טוב, בקצב הזה אחותך הולכת לחוות בריונות קשה ולא רק בגלל שהיא יהודיה
אני מנחשת שאת בעד שמות מיוחדים והשמות האלה לא ככ יפים אז אני אתן לך רעיונות לילה,אסיה,סול זה שם מושלם אני אקרא ככה לילדה שלי, מלודי, ירין,אמור,היילי, ליאה,אמילי, אודרי,סאלי, גיא לבת זה יפה לדעתי, יהלי, עופרי וכל זה
אנונימית
קלואי או מאיה
שואל השאלה:
אין בעיה, אתה מוזמן להציע גם שמות !
רק חלקכם צריכים ללמוד להגיב בכבוד :)
אנונימית
אן זה שם יפה
או מאיה או קלואי
שואל השאלה:
פינוקים החיים הטובים- ברור שעדיף שתשתוק במיוחד בדברים שאתה מבין בהם.
קלואי ופייג' זה שמות מאוד נפוצים איפה שאני גרה. אז אין שום סיבה שהיא תחווה בריונות בגלל השמות האלה.
אנונימית
אבל אם לתת בכללי עוד שמות אז לדעתי:
אן, סול, היילי, קלואי, עמית, שי, אלינור..
אבל גם שרה יפה שאומרים את זה באנגלית (עם המבטא וזה..)
מאיה
שואל השאלה:
תודה לכולם אני מאמינה שנקרא לה
באחד מהשמות אן/קלואי/אמילי(אח שלי הציע)
אנונימית
מאיה
תמיד רציתי את השם אגם או רוני
למה לכל השמות למעלה יש המון מינוסים?
למה המינוסים? זו אמורה להיות דעה של אנשים
^ אמילי אם זה מהשמות האלה
בעצם גם אם יפה כמו של נסיכה אבל אני ממש אוהבת אמילי בכל אופן
אנונימית
שואל השאלה:
פינוקים החיים הטובים- אחי מה אתה רוצה אתה בעצמך יהודי למה שתגיד את זה בכלל עצוב אם אתה מצדיק בריונות כלפי יהודים.
תתבייש בכלל, ההורים שלך לא חינכו אותך בכלל אה?
אנונימית
שואל השאלה:
יש מינוסים כי אנשים לא יודעים לקבל דעות של אחרים חח
אנונימית
מאיה או פייג
אבל זה לא נחשב כי לי קוראים מאיה
אני מאוד מוחמאת מלא אנשים אוהבים פה את השם שלי
שואל השאלה:
חחח גם אני חושבת על מאיה אבל יש לי מישהי במשפחה שקוראים לה מיה ולא יודעת אם זה מתאים
אנונימית
מאיה - מיצינו
פייג - חו"ל
קלואי - מחריד
שרה - סבתא

תקראי לה
רוני
שירה
נועם
יולי
דני/דניאלה
מיכאלה
אלמה
אלכס

אני לא מבינה את הקטע של המינוסים על דעה של אנשים אבל תמשיכו.
פייג' - יעשו עליה חרם
קלואי- אמריקאי מדי
מאיה - נפוץ מדי
שרה - אנחנו לא בתנך

מציע לך לבחור שם אחר

למה עושים לי מינוסים ;(
לדעתי מאיה כי זה גם שם ישראלי וגם אמריקאי
תעדכני אותנו באיך קראו לה
אני אישית לא אוהבת את השמות האלה אבל מאיה הכי יפה
השם קסם לדעתי הרבה יותר יפה מארבעת השמות שנתת. קסם לדעתי זה שם מדהים!
שיהיה לך חיים קסומים ומזל טוב:)
שואל השאלה:
אז סבבה אז אגיד לך תאמת עצוב שאתה גר פה בכלל. חלום שלי לגור בישראל. והלוואי והייתי יכולה ובעזרת ה' אני מאחלת לעצמי לעבור לשם. פשוט גועל שאתה תומך באנטישמיות.
אנונימית
שואל השאלה:
אעדכן בשמחה!
אנונימית
מאיה
ואז קלואי, שרה ופייג' אחרון לדעתי
טירוףף
תל אביב עיר של אדישיםם
מאיה
שם יהודי
שרה שווה
הגירסה היהודית
אנונימי
קלואי/פייג' אמאלהגמלגמ
מאיה
אנונימית
תלוי
מאיה
שם מדהים
ובכלל לא כי קוראים לי ככה
תקראי לה עמית,האמת תקראי לה בכל שם רק שיהיה עברי
מאיה
שרה
הכי בעד שמות ישראליים וזה הכי קרוב לישראלי
מאיה בקלל
אני גם לא גרה בארץ ויש לי מלא חברות שקוראים להן ליה זה שם דיי יפה ונפוץ בעולם
אנונימית
קלואי ומאי ממש יפים
מזל טובב!
מספיק עם המינוסים!
מאיה חרוש רצח
פייג מיוחד
קלואי אמריקאי
ושרה חמוד לא וואו
מאיה
אני מתה מישהי ראתה פה דאנס מומס
מאיה זה שם יפה אבל נדוש מדי
לדעתי פייג'
מה את קשורה לשם שלה את לא אמא שלה
חברה מה עובר על הזהות היהודית שלכם!? מה זה השמות הלועזיים האלה?
מאיוללל (מאיה) שם מהמם (נו מאיול זה שם חיבה למאיה)
יוליה? אמליה? אמלינה?
מאיה
קלואי זה מהמם, אבל גם מאיה ומאיה ישראלי יותר
אז נראה לי שמאיה
מזל טוב! 3>
קלואי
מאיה
לפני שראיתי את התיאור רציתי לרשום מאיה חחח
מזל טוב!!
קלואי או שרה
מכל השמות שאמרת הכי אהבתי מאיה, אבל אמרת שזה נפוץ אצלך במשפחה, קראתי מה שכתבת וגם לגביי השמות האחרים, ולדעתי בגלל ששם נפוץ לא צריך לקרוא לילדה ככה, ההפך היא צריכה שם מיוחד, כתבת פה אמילי ואן ולדעתי זה שמות ממש יפים והכי אהבתי את אן, זה שם נורא מיוחד, ומזל טוב:) אה ותעדכני איך קראתם לה בסוףף
מלאני
קלואי מה היא דמות בסרט?
מזל טובב
קלואי זה שם מדהים
מאיה הכי נורמלי
מאיה
ומזל טובב
פחות אהבתי את השמות
אולי תקראי לה
אלמוג או אגם או ים?
שמות מדהימים^
(מי שהציעה את השמות של הים)
שמואלה
אני חושבת שבלייר זה שם יפה אבל זה רק כי אני מכורה לגוסיפ גירל
אמילי גם יפה הוא ממש מיוחד
שואל השאלה:
אני רוצה לקרוא לה בשם יהודי אבל אני מפחדת שהיא תחווה גזענות.
אשתף שלי קוראים נגה וחוויתי גזענות בגלל השם שלי. כי זה פחות מקובל שם.
לא ארצה שאחיות שלי יחוו את מה שחוויתי.
לכן חשבתי על שרה כי לאחת החברות שלי קוראים שרה והיא לא יהודיה למורות שזה שם יהודי. אמרתם שזה מבוגר מדי........
חשבתי על hannah מה דעתכם?
אנונימית
אל תתביישי ביהדות,תתגאי בה!!
חנה זה נחמד
שואל השאלה:
אני מתגאה כמה שאני יכולה, אני חוגגת חגים יהודיים ואפילו שומרת שבת וחברים יודעים את זה. ואני באמת הייתי רוצה לגור בישראל אבל זה כרגע לא בהחלטתי.
אנונימית
אן/קלואי/מלודי/אמילי/מרלין/מאילי/שיילי/מילאן
בתכלס נתנו לך לבחור שם תבחרי אותו את ואל תשאלי פה אנשים , יש כאלה שלא יודעים להביע דעה והם חייבים לענות על כל דבר בצורה מגעילה .
פחות להתייחס לאנשים כאלה ובעיקר לפינוקים החיים הטובים הזה .
פייג אני ממש אוהבת אבל אנחנו גרים בישראל אז לא עובד.
מאיה מהמם
אנונימית
בסדר אז הדבר הזה בהחלטתך ואת יכולה להביא לה,לך ולעם גאווה לאומית
כל השמות האחרים לא יפים
מאיה שם מהמם
פייג' או קלואי אני מאוהבת בשמות האלה
chlo זה ככ יפה אבל פייג' זה ממש מיוחד (paige)
שם עברי, הכי יפה, יש שמות כל יפיםם
שחר,
עדן,
הלל,

לא עולה לי אבל יש מלא יפים
ארבעתם מזעזעים אבל מאיה הכי נחמד
קודם כל מזל טוב
אמילי זה שם יפה מאוד
קלואי ופייג' לא כל כך התחברתי
מאיה אני נורא אוהבת אבל זה נפוץ מידי לדעתי
שרה אני נורא אוהבת שם מיושן אבל יפה
קלואי זה שם ממש יפה וגם בארץ אין בקושי בנות אם השם הזה מזל טוב
אני רוצה להציע שם אם זה בסדר
מאי
זה גם קצת צרפתי כזה כמו קלואי וגם מתאים לארץ
מאיה
אבל ממליצה אגם אני אוהבת את השם ממש
אנונימית
תעדכני מה בחרת ותזכרי אין חרטות זה ילווה אותה כל החיים
אנונימית
מאיה! קצת משוחדת כי זה השם שלי, אבל הוא הכי טוב מהשאר שכתבת
אמילי, אמיליה, איימי
מאיה שם יפה
איזה שם מכוער זה פייג'..
זה שם בלי משמעות שכנראה נוצר בגלל דפיקת ראש במקלדת.
או מאיה או שרה או פייג'
מאיה בבקשה מאיה ולא שם פלצני אמריקאי
אנונימית
האנה שם מושלם חד משמעית השם הזה!!!!!!!!
אנונימי
או אמילי או מאי
קלואי שם מיוחד מאוד!!
שמעי לדעתי ההעדפה הזו לא לתת שם יהודי מהפחד שהיא תחווה גזענות - היא לא במקום. אני לא באה לשפוט או לזלזל אבל כאילו תחשבי על זה ככה - את אשכרה נותנת לזה להשפיע עלייך? מדובר פה בשם של בן אדם, יש לו משמעות, הפחד הזה לא אמור להשפיע על הבחירה. לבחור בשם יהודי זה מקסים בעיניי.
אז מבין השמות שהצעת - הייתי בוחרת במאיה.
או אן או שרה
אנונימית
מה נבחר בסוף???
מאיה, שרה או חנה
אני מבין שאת רוצה שם שיש גם ללא יהודים כדי להימנע מגזענות. אבל שתדעי שהגזענות היא לא בגלל השם אלא הלאום. כך שלשנות את השם לא יעזור.
לדעתי, שם לועזי רק ירחיק אותה מהיהדות. יהודים חווים גזענות בחו"ל, אין מה לעשות. צריך בכל זאת לשמור על הזהות היהודית ולבחור שם יהודי, זה חשוב
קלואי, מאיה זה שם נדוש בטירוףף וקלואי זה שם נדירר
ואל תעשו לי מינוסים כי זו דעתי ואתם לא חייבים לאהוב אותה...
אנונימית
מאיה זה שם נדוש
שרה זה טיפה שם ישן
קלואי נשמע טיפה כמו סמובית כזאת
פייג' לא יודעת
לפי דעתי את צריכה לקחת את השם שלך האות הראשונה בשם שלך תקריבי ממנו שם ועם תוכלי לומר את האות או שלושה האותיות הראשונות בשם שלך זה יעזור לבחור שם לגביי האותיות הראשונות בשם שלך
מאיה
n!
מאיה, שם חלקית ישראלי ומקובל בחו"ל.
קלואי ומזל טוב
הייתי ממליץ על הודיה,שם מושלם לילדה.
בין הארבעה?מאיה
מאיה
מסכנה הילדה
ומזל טוב! רק אושר ונחת
שואל השאלה:
אנחנו כרגע מתלבטים בין האנה(חנה)/לילי/אן
וכל מי שמעוניין אני אעדכן בעוד 4 שעות ככה או לפני תלוי בהורים שלי
אנונימית
תקראי לה מיה
שואל השאלה:
יש מיה במשפחה אז אני לא יכולה
אנונימית
מאיה או פייג'
לא לילי חדמש
אנונימית
האנה
אנונימית
היי
בכללי מהשמות שאמרת שרה זה באמת נחשב נפוץ בחול, אבל לא ממש אהבתי אף אחד מהשמות שכתבת
אז אני אכתוב לך שמות אמריקאים מהממים לדעתי:
אמה
דני/דניאל
אליסה
אסיה
לילה
ליאה
יסמין
אלקסה
היילי
אליסון

(אני יודעת שלא כולם אמריקאים אבל זה שמות יפים)
אנונימית
ואי קלואי זה באמת שם של סנוביות אני גם גרה בחו"ל כל הקלואי שאני מכירה (שם נפוץ ורצח ונדוש כמו עדן בארץ) סנוביות חוץ מאחת חח
אבל פייג' ברצינות בחיים לא שמעתי על השם הזה אולי לחתול הייתי קוראת ככה אבל לדעתי שם מזעזע
שרה זה לזקנות בארץ אבל הולך חזק בחו"ל איפה שאני גרה
אחרת יש פה גם שמות יפים
אמילי גם הולך אפילו בארץ
ואלינור שם מהמם לדעתי
מה עם איימי או אמבר?
מאיה הכי נורמלי אבל זה לא שם מיוחד ממש
קלואי מושלם
מאיה
שרה
מההצעה השנייה שלך לדעתי אן הכי יפה
שמות אמריקאים זה אחלה דבר
אבל פחות לדעתי לחברה הישראלית
לדעתי מאיה שם ממש יפה
מאיה
לא שרה אל תעשי לה את זה באמת
לכלבה שלי קוראים קלואי
מאיה
מזל טובב
אנשים תפסיקו להגיב פהה
יש לי מלא התראות מה זה החרא הזה חחח איף
מעניין מאוד למה חשבת על פייג' ומאיה ; )


לגביי השאלה מאיה..
אנונימית
מאיה
אהבתי מאד מאד אן ואמילי בעיקר את הראשון
שיהיה לך מזל טוב ותעדכני איך קראתם לה...
מאיה זה מושלם
נעלבתי על המינוסים ששמו לרוני t-t
אנונימית
מאיה הכי יפה מכאן לפי דעתי.

עוד שמות יפים לפי דעתי-
אלמוג, לירון, ירדן, יעל, רון, בר ואלכס אם את רוצה שם קצת אמריקאי כזה..
מאיה הכי נורמלי םה
שרה זה מהמם, גם מאיה (לדעתי)
אנונימית
שואל השאלה:
אננונימית-אני בכללי מאוד אוהבת את השמית פייג' ומאיה וגם זה שמות נפוצים אצלי באזור :)
אנונימית
בבקשה תבחרו האנה, זה השם הכי יפה!!
אישית הייתי שמחה לקבל קלאוי
אהה את לא מישראל?
אנונימית
שואל השאלה:
ההורים שלי התייעצו עם הרב והם החליטו לקרוא לה hannah adele
חנה שם ראשון
אדל שם שני...
היה לנו הצבעה במשפחה וחנה לקח מקום ראשון והרב אמר שזה שם טוב חח
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית-לא אני לא חח
אנונימית
מאופציות אני חושבת שמאיה עדיף אבל אם יש אפשרות אחרת הייתי מציעה לך נועה או אלין
אליה זה שם ממש יפה לדעתי
מאיה
מזל טוב!!
אני חושבת שרה זה הכי יפה
אולי תכתבי בסוף איך קראתם לה
אה כתבת כבר חח מזל טוב!!
קלואי
זה שם ממש חמוד ויפייפה בעיני!
שואל השאלה:
היי כתבתי למעלה,
בחרנו hannah adele :)
אנונימית
אה חח, אז אם את לא גרה בישראל לדעתי מאיה או פייג' זה ממש חמוד!
אנונימית
אמילי זה גם שם מושלם
לדעתי
כדאי לך לשקול את זה ;)
לדעתי אם רק השמות שרשמת באים בחשבון אז תקראי לה מיה ולא מאיה
אנונימית
יא א! מזל טוב! שם מהמם! אני מאחל לך שתחיי בישראל מתישהו❤❤
טוב כאן, יש כאן "רק" תכף דיקטטורה
ביבי נבחר פה איזה טריליון פעם לפני שפרש
חם פה נורא בקיץ
אבל חוץ מזה סבבה(:(הכל בהומור יא כבדים)
יש כאן פלאפל
קרמבו בחורף
אויי הקרמבו
חומוס
פיתות
את הסדרה ' קופה ראשית '
את ' ארץ נהדרת '
את ישראל בכלל
אנונימי
רגע חנה שם ראשון?רציני כאילו? אני בהלם
אנונימית
וואו
אדל
זה גם שם יפה!!

מזל טוב :)
המון בריאות ואושר לתינוקת הקטנה !!!
3>
השם שבחרתם מהמם!! הוא מושלם
אנונימית
שואל השאלה:
^^^תודה רבה !!
אנונימית
שואל השאלה:
תודה לכולם בקיצור :)
אנונימית
מאיה
מאי
ליה, אה כבר יש שם, שם יפה.. מזל טובבבבב❤
אנונימית
זה שם של יפות והוא ד
גם ממש יםה
וואו האנה זה שם ממש יפה כאילו ראיתי שבחרתם בו והוא נדיר כאילו זה גם יהודי כי זה חנה וגם כזה אמריקאי וזה נשמע שם נורא מיוחד ומזל טוב:)
מאיה
אני הייתי שמה קודם כל אדל ואז חנה אבל מה שבחרתם.
מזל טוב!
נ.ב איפה אתם גרים בחול?
כלומר,
איזה ארץ?
אנונימית
לא אהבתי אף אחד מהם,
מאיה הכי נחמד אבל שם רוסי כזה ונפוץ
לדעתי תבחרי שם שמתאים לה, למשל היאנס זה למישהי שנולדה בנס למשל (מאוד לא צפוי),
ונגיד השם שלי ליבי זה על שם השיר אחותי הקטנה,
לדעתי אנג'ל, נוי, נורי, זה שמות יפים
אבל הכי הרבה נורי, זה מזכיר אור וגם זה נותן וויב של הנרות בחנוכה כזה
או שתקראי לה ליבי שם נדיר
מאיה או קלואי
אא קראתי עכשיו שבחרתם שם,
פחות התחברתי אבל הכי חשוב שהיא תהייה בריאה, מזל טוב!
קלואי מאוד יפה לדעתי
ובגלל שאת גרה בחול אני גם ממליצה לחשוב על השם אמה
פייג'
קלואי מתחננת לא מאיה
לבחור סתם שם ועוד כזה? מוזר בעיני
תחשבי על משהו שאת אוהבת שמזכיר לך אותה, לא סתם פייג מה היא כלבה לא הבנתי
אריאל

ליאל

זוהרה

מישל

מיקיילה

אריה (arya

אריאנה

ארי-אלה

בל

איילין

אלינור
אנונימית
פייג' או מאיה זה גם יפה
מאיה לדעתי
מתילדה. זה לא באופציות אבל זה אחלה של שם! אבל תבחרי משהוא שנראה לך יתאים לה,
איך קראתם לה בסוף?
יישישישישיישישי
מזל טוב!!
האנה זה בסדר אבל בבקשה אם תעלו לארץ אל תעברתו לחנה זה של של סבתות
אדל מהמם
^^^^קראו לה חנה אדל בסוף היא כתבה קצת יותר למעלה
מזל טוב!
ממש אהבתי האנה, שם יפה לדעתי
מה בחרת?
^ האנה אדל, היא כתבה למעלה
שואל השאלה:
אני יודעת עברית כי גרתי בישראל עד גיל 11
עברנו לחול בגלל מחלה שיש לאחותי והטיפולים פה יותר עוזרים........
אנונימית
בבקשה לא מאיה זה שם מכוערר
אנונימית
מה השם בסוף?
היא אמרה אנה אנג'ל משו כזה לכי יותר למעלה תראי
איזה יפהה מזל טובב
האנה^^
כמו חנה