6 תשובות
אני אגיד מהנקודת מבט שלי (tw התאבדות)
"רוח יער קרה רודפת אותי
אני רצה,ממי איני יודעת."
פה היא מספרת שמשהו רודף אותה אבל לא במציאות כי היא לא יודעת ממה היא בורחת כנראה משהו רוחני וזה גובר עליה כבר
"ירוקת מסביבי,רוח על גבי,עצים מכל עבר"
מרוב שזה רודף אותה מכל כיוון היא כבר לא יכולה
"החום גובר,עצים רטובים,דלקים כלפידים,בוערים מסביבי"
פה היא מספרת את הניסיון חיסול שלה (התאבדות)
"ואני היא שריפת היער,אני היא האש,אני היא היער אני היא שריפת האש"
היא מספרת פה שהיא הדליקה את האש היא שרפה את עצמה כי היא לא יכלה יותר עם הרדיפות
"אני העדה שצופה בזה,עומדת בעמק וצופה בהרס"
פה היא כבר מדברת על אחרי התאבדויות שהיא כבר רוח שהיא צופה במה שהיא עשתה מהשמיים ומצטערת על זה.
זה לפי נקודות המבט שלי בניתוח אני אקצר את זה עכשיו
בקיצור , היא כל החיים שלה נרדפה עם זה דיכאון,בעיות במשפחה,וכדומה. עד שהיה נמאס לה מזה מכל הרדיפות והחליטה לשים קץ
"רוח יער קרה רודפת אותי
אני רצה,ממי איני יודעת."
פה היא מספרת שמשהו רודף אותה אבל לא במציאות כי היא לא יודעת ממה היא בורחת כנראה משהו רוחני וזה גובר עליה כבר
"ירוקת מסביבי,רוח על גבי,עצים מכל עבר"
מרוב שזה רודף אותה מכל כיוון היא כבר לא יכולה
"החום גובר,עצים רטובים,דלקים כלפידים,בוערים מסביבי"
פה היא מספרת את הניסיון חיסול שלה (התאבדות)
"ואני היא שריפת היער,אני היא האש,אני היא היער אני היא שריפת האש"
היא מספרת פה שהיא הדליקה את האש היא שרפה את עצמה כי היא לא יכלה יותר עם הרדיפות
"אני העדה שצופה בזה,עומדת בעמק וצופה בהרס"
פה היא כבר מדברת על אחרי התאבדויות שהיא כבר רוח שהיא צופה במה שהיא עשתה מהשמיים ומצטערת על זה.
זה לפי נקודות המבט שלי בניתוח אני אקצר את זה עכשיו
בקיצור , היא כל החיים שלה נרדפה עם זה דיכאון,בעיות במשפחה,וכדומה. עד שהיה נמאס לה מזה מכל הרדיפות והחליטה לשים קץ
אנונימי
שואל השאלה:
אמאלה תודה אהובתי
אמאלה תודה אהובתי
שואל השאלה:
יש לי שאלה אלייך למה את חושבת שבית שלישי מדבר על ניסיון חיסול שלה? אני קצת לא הבנתי את הבית הזה האמת
יש לי שאלה אלייך למה את חושבת שבית שלישי מדבר על ניסיון חיסול שלה? אני קצת לא הבנתי את הבית הזה האמת
אסביר לך למה
רשום
"החום גובר"-הדליקה את האש
"עצים רטובים דלקים כלפידים"-הדליקה עם שמן
"בוערים מסביבי"- שמה את זה מסביב והציתה את עצמה.
מקווה שזה בסדר
אם את עושה את זה תגידי לי איך המורה הגיבה חחח
רשום
"החום גובר"-הדליקה את האש
"עצים רטובים דלקים כלפידים"-הדליקה עם שמן
"בוערים מסביבי"- שמה את זה מסביב והציתה את עצמה.
מקווה שזה בסדר
אם את עושה את זה תגידי לי איך המורה הגיבה חחח
אנונימי
וגם שכחתי את הסוף
"את לא שם בכלל"
לא היה אף אחד לעזור לה , היא רצתה כנראה מישהו/מישהי ספציצי/ת שיעזור לה ולא היה לה הוא/היא לא היה/הייתה שם. ברגע הנכון בזמן הנכון
"את לא שם בכלל"
לא היה אף אחד לעזור לה , היא רצתה כנראה מישהו/מישהי ספציצי/ת שיעזור לה ולא היה לה הוא/היא לא היה/הייתה שם. ברגע הנכון בזמן הנכון
אנונימי
זה מילים מהשיר burning hill של מיטסקי מתורגם לעברית??
אנונימית
באותו הנושא: