3 תשובות
יצאנו בשמונה בערך וחזרנו בסביבות חמש שש שבע כי היה גם גשם אבל אני לא בדיוק זוכרת זה היה לפני חודשיים. זאת ממש חוויה מרגשת ומשמעותית
^^ בפועל היינו אמורים לחזור בשלוש
באותו הנושא: