9 תשובות
לנשום עמוק, לשתות מים, וללכת לישון
שואל השאלה:
הרגע קמתי..
אנונימית
תשתי מים וקחי משהו מתוק. כנראה שהייתה לך ירידת סוכר, הכי חשוב אל תלחצי הכל בסדר
אל תלחצי שתי מים תתפקסי ותרגעי אם זה נמשך תעירי מישהו
e1a
אל תעמדי תשבי על המיטה שאם תפלי לא יקרה לך חס וחלילה משהו
תנשמי ותשתי מים
שואל השאלה:
אין לי מים לידי רק למטה במטבח ואני מפחדת שאם אני ארד במדרגות אני אפול
אנונימית
שואל השאלה:
הם ישנים
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא אעיר אותם בגלל זה ..
אנונימית
תנסי לרדת במדרגות לאט