9 תשובות
לנשום עמוק, לשתות מים, וללכת לישון
שואל השאלה:
הרגע קמתי..
הרגע קמתי..
אנונימית
תשתי מים וקחי משהו מתוק. כנראה שהייתה לך ירידת סוכר, הכי חשוב אל תלחצי הכל בסדר
אל תלחצי שתי מים תתפקסי ותרגעי אם זה נמשך תעירי מישהו
אל תעמדי תשבי על המיטה שאם תפלי לא יקרה לך חס וחלילה משהו
תנשמי ותשתי מים
תנשמי ותשתי מים
שואל השאלה:
אין לי מים לידי רק למטה במטבח ואני מפחדת שאם אני ארד במדרגות אני אפול
אין לי מים לידי רק למטה במטבח ואני מפחדת שאם אני ארד במדרגות אני אפול
אנונימית
שואל השאלה:
הם ישנים
הם ישנים
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא אעיר אותם בגלל זה ..
אני לא אעיר אותם בגלל זה ..
אנונימית
תנסי לרדת במדרגות לאט
באותו הנושא: