3 תשובות
אם זה מעניין אותך למה לא
אני הייתי רוצה בתפקיד שלי אבל לא יקרה
אני הייתי רוצה בתפקיד שלי אבל לא יקרה
תלוי.
אם אתה רוצה להיות פנסיונר של הצבא, משמע להיות קצין עד הפנסיה, אז למה לא.
זו עבודה חשובה, בעיקר אם אתה מתחבר לתפקיד אוהב אותו.
אבל אם זה שנתיים שלוש קבע ורק אז להתחיל את החיים, זה בזבוז זמן לדעתי.
אם אתה רוצה להיות פנסיונר של הצבא, משמע להיות קצין עד הפנסיה, אז למה לא.
זו עבודה חשובה, בעיקר אם אתה מתחבר לתפקיד אוהב אותו.
אבל אם זה שנתיים שלוש קבע ורק אז להתחיל את החיים, זה בזבוז זמן לדעתי.
באותו הנושא: