71 תשובות
תרגול
עם מוזיקה
להמשיך ללמוד
טיפ ממני פשוט תחרטטי בביטחון ותכתבי מלאא
גם לי יש מחר בהיסטוריה מה מאיפה את
ולתרגל מלא
אנונימי
שואל השאלה:
תודה אני אנסה להמשיך לתרגל
ואני מרמת גן
אנונימית
היסטוריה זה ממש קל כי זה פשוט סיפורים אין לך ממה להיות בלחץ פשוט תקראי את החומר הרבה וזהו ובבגרות תרחיבי בתשובות שלך זה מעלה נקודות
מה גם אני אמאלה
אורט אבין?
אנונימי
שואל השאלה:
כן חחח גם אני
אנונימית
נחמד שיש פה מישהי מהשכבה
אנונימי
שואל השאלה:
וואי מעניין מי אתה
אנונימית
איזו מגמה את
אנונימי
שואל השאלה:
תקשורת
אנונימית
אוקיי זה אומר שאנחנו לא אותה כיתה אבל זה עדיין מפחיד
אנונימי
שואל השאלה:
באיזו מגמה אתה
אנונימית
נראלי יחסמו את שנינו מהאתר מהצאט שעשינו פה
אבל אני באומנות/סייבר
אני מפחד לתת את הכיתה שלי
אנונימי
שואל השאלה:
חחח כן יש שתי כיתות תקשורת אז לא יגלו
אנונימית
את לומדת שפה שנייה/ מקצוע מדעי
אם כן איזה?
אנונימי
גל בובר ביוטיוב הוא מצויין קיבלתי בזכותו בבגרות בהיסטוריה 93
למדתי רק יומיים לבגרות בהיסטוריה ובזכות גל בובר שראיתי את הסרטונים שלו קיבלתי 93
שואל השאלה:
אני אסתכל תודה
אנונימית
שואל השאלה:
ולא אני לא מרחיבה לצערי
אנונימית
את יא2 נכון?
אנונימי
שואל השאלה:
או 6
אנונימית
מי את אנונימית
תחשפי את עצמך
אנונימי
שואל השאלה:
לאא
אנונימית
אולי אנחנו בסטיז אבלל
אנונימי
שואל השאלה:
חחח נכון
תגלה אתה קודם אני מתביישת
אנונימית
מהו שמך
אות ראשונה לפחות
אני הכי ביישן שיש
אנונימי
שואל השאלה:
לא אני לא רוצה ראשונה :(
אנונימית
גם אני לאא
ננסה בעזרת חברים משותפים
מכירה את אממ
נווה
אנונימי
שואל השאלה:
כן
אנונימית
השם שלך מתחיל ב ק?
אנונימי
שואל השאלה:
לא
אנונימית
טוב אני באמת לא יודע מי את
אנונימי
שואל השאלה:
גם אני לא יודעת מי אתה
אנונימית
אם אתן רמז 1 את תדעי מי אני ישר
אנונימי
שואל השאלה:
נו תתן
אנונימית
תני גם את
ואממ
אתן רמז גרוע להתחלה
אני בן אדם של מחשבים וימני מאוד
אנונימי
והנה עכשיו את יודעת מה הכיתה שלי
אנונימי
שואל השאלה:
כן אני יודעת מי אתה חחח אבל לא נראה לי שאתה מכיר אותי בכלל
אנונימית
אין סיכוי שמזה את יודעת מי אני
אם כן תכתבי לי באינסטגרם הודעה
אנונימי
שואל השאלה:
להגיד לך מה נראה לי שהאות הראשונה שלך?
אנונימית
כן
ותני לי רמז עלייך גם כי אני נתתי
אנונימי
שואל השאלה:
נ
אנונימית
לא עונה על זה אם אין רמז
אנונימי
שואל השאלה:
אין לי מה לומר לא נראה לי שאתה מכיר אותי בכלל
אנונימית
שם
משהו
אפילו כיתה לא אמרת
אנונימי
שואל השאלה:
טוב אני צריכה ללמוד למבחן סורי לא מתכוונת להיות מעצבנת :(((((
אנונימית
אמאלהה
כולה מי את
אנונימי
שואל השאלה:
לא רוצה אני מתביישת אוף
אנונימית
זה נשמע כמו הטרול של החיים
אנונימי
שואל השאלה:
טוב ביי
אנונימית
חחח מה
אנונימי
שואל השאלה:
מה מה
אנונימית
למה את כועסת
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא טרול מה אתה רוצה
אנונימית
אה אוי זה הכעיס אותך
אופס
סורי
מאמין לך
אבל את יודעת מי אני נראלי ואני לא יודע מי את
אנונימי
שואל השאלה:
כן אבל אני מעדיפה לא להיכנס לזה בבקשה כי אני קצת מתביישת
אנונימית
סבבה
בחירה שלך :)
אנונימי
שואל השאלה:
תודה ובהצלחה במבחן
אנונימית
תודה
גם לך
את לומדת עם ורד היסטוריה?
אנונימי
שואל השאלה:
לא
אנונימית
אם הלך לך טוב השנה בהיסטוריה והוצאת ציונים גבוהים, אז אני מאמין שאין סיבה שלא יילך טןב גם עכשיו כל עוד תדאגי ללמוד בצורה טובה למבחן ולתת את ההכי טוב שלך.
הכי חשוב הוא לא להילחץ מדי ולא לתת ללחץ להשפיע עלייך. בהצלחה!
תיקח את החומר שיש לך, ותשנן בע"פ שאלות ותשובות. זה יעזור לך בבחינה ברמות אדירות. בהצלחה רבה.
שואל השאלה:
טוב חברים שרדתי את המבחן אז רק רציתי לומר תודה לכל מי שהיה איתי לאורך כל הדרך ברגעים הקלים והקשים תודה שעברתם איתי תהליך מטורף שנקרא בגרות פנימית בהיסטוריה שמור מקום לכל אחד ואחת מכם בליבי וחלקה קטנה בגן עדן תזכו למצוות אמן!!
אנונימית
איך היה?
ומה בחרת
אנונימי
שואל השאלה:
תודה גם לך :)
אנונימית
סבבה
ובהצלחה שוב:)
אנונימי
גאה בך
אני בחרתי 1 2 5
אנונימי
שואל השאלה:
נראלי היה בסדר אני מקווה
בחרתי 1 5 7
אנונימית