16 תשובות
כי לא כולם הולכים על פי התורה והמצוות, לא כולם מאמינים באלוהים, לא כולם מייחסים לספר הזה משמעות
כי אנחנו לא מאמינים שהתורה אמיתית אז מה שכתוב בה לא משנה לשום דבר
הרבה סיבות,כמו נניח הרמה של האמונה שלהם
יצר הרע או אפילו אתאיזם
כי הם לא מאמינים בדרך הזאת.
האמת שעושים גם הרבה דברים לא בגלל שלא מאמינים- אני למשל הרבה פעמים אוכלת דברים חלביים אחרי בשר בגלל שזה פשוט מפתה כל כך ואני לא מצליחה להחזיק את עצמי למרות שאני יודעת שאסור...
כנראה שהאמונה שלהם לא מבוררת מפסיק, לא עבדו מספיק ללשטם ביצרם, כח הרצון וההתגברות, כח המודעות - לתת את הדברים ללב., או לא יודעים בדיוק מה העונש ועד כמה שהמצוות מחייבות כל יהודי.
אנונימי
^ אז זאת בורות או הטמנת ראש בחול.

אם הקב"ה אמר שהוא יעניש - הוא יעשה את זה, הואלא בא סתם לאיים.
אנונימי
^ או במילים אחרות "מתעלמים", כאילו לא ראו את מה שהוא אמר לנו בתורתו, או מכחישים שהתורה - היא דבריו. כאילו שזה ממש יעזור.
אנונימי
כי לגלות לך סוד? אני חושב שאלוהים היא ישות טובה וטהורה , והקטע הזה שאם לא תעשה משהו שלא הופך אותך לטוב ולא מועיל לך בשיט ואם לא אני אתעלל בך וישרוף אותך להנאתי טיפ טיפה סותר את התיאור שלו אז ..
אנונימי
^ אלודים ידוע בזה זה מועיל לנו (מקדש אותנו), ובכללי מי שעובר על מצות המלך אמור להינעש קשות. ככה זה בכל מלכות. זה לא הופך את המלך לרע, אלא זאת מידת הדין שבלעדיה אין צדק.
אנונימי
אם הוא מצווה דברים שלא מועילים לנו אז הוא לא יודע מה מועיל לנו לפחות אלוהים שלך לא , מי שמעניש חפים מפשע הוא רע ואין בזה שום צדק או דבר נורמלי לגרום לאחרים סתם סבל אולי זה האלוהים שאתה רוצה לצייר לעצמך , אני לא מאמין שזה בזה ולעולם לא יאמין להת
אנונימי
^ אז אתה קובע מה מועיל לנו ומה לא לפי דעתך האישית בלבד (כלומר סומך על עצמך) ולא סומך על אלוקים בלי קשר לדעה האישית שלך?

ומה זה אלוקים שלי? יש רק אלוקים אחד, ואין שום אלוהים חחוץ ממנו. אלוקים שנתן את התרוה - התגלה לכל עם ישראל. ובאיזה אלוהים אתה מאמין? למי הוא התגלה? כמה אנשים שמעו אותו?
אנונימי
לא חמוד יש אמונות באלוהים בגלל זה יש מיליארדים שמאמינים באמונות שונות ולא רק באמונה שלך, וזאת האמונה שלי , לא מתאים לך ? אתה מוזמן אתה יודע מה לעשות , לילה טוב
אנונימי
^^ אז יש אמונות שונות, אבל אלוקים יש רק אחד ולא יותרמ אחד. זה לא שאם אנשים מאמינים במישהו שהוא לא אלוקי ישראל - אז אותו אחד הוא אלוהים, כי הם חושבים שזה מה שהוא.
אנונימי
^^ אז אתה המכחיש. מה תרוויח מזה? בסופו של דבר העונש יבוא, גם אם תנסה לשכנע את עצמך שהוא לא.

אתה מתנהג יותר מזור ממישהו שקיבל מכתב אזהרה רשמי מהשלטון, ובו כתוב שאם תא תעשה מה שכתבו לך - תקבל. איך אתה מחליט להתייחס למכתב הזה? "עזוב, נו. מי אמר שמי שכתב את המכתב הזה - שזה באמת בא מהשלטון? אולי סתם מישהו רוצה לעבוד עלי ולנצל את תמימותי כדי לשלוט בי?". זה שאתה אתה אומר לע המכתב, למרות שברור שמדובר במכתב רשמי (יש סימנים במכתב שרק הם יכלו לתת כאלה סימנים, כגון חותמות מיוחדות וכו').
אנונימי
כתבתי לך אותם פעם. קודם כל, עדות של עם שלם שקיבל את התרוה מאת האלוקים בשעת נתינתה ששמעו את קולו.
אנונימי