4 תשובות
הכי טוב זה להתקדם הלאה.
שימי זין ותחיי את החיים שלך, אל תתקעי על אחד יבואו עוד המון.
את שווה והוא כנראה עיוור..
נ.ב אפשר פרח?
עזבי אותו אץ יותר שווה מזה
תמשיכי הלאה
את יותר שווה ממילא
יש עוד הרבה דגים בים ;)
להתקדם.
כנראה זה לטובה