8 תשובות
אני ךא חושבת שרזון בצורה מוגזמת זה יפה..
וחד משמעית עדיף מחוטבת
מעדיף את השניה, יותר כיף שיש מה לתפוס
הראשון אבל זה לא באמת משנה לי
השני
שני קל
ירכיים>>>
שואל השאלה:
מחמם את ליבי
מחמם את ליבי
אנונימית
באותו הנושא: