8 תשובות
אני ךא חושבת שרזון בצורה מוגזמת זה יפה..
וחד משמעית עדיף מחוטבת
מעדיף את השניה, יותר כיף שיש מה לתפוס
הראשון אבל זה לא באמת משנה לי
שני קל
ירכיים>>>
שואל השאלה:
מחמם את ליבי
אנונימית