8 תשובות
לא יודעת אבל זה מעצבן
סתם ככה לא סיבה מיוחדת
זאת נראלי מישהי אחת שכל היום בסטיפס
זאת מישהי אחת שכותבת אנונימית שלא אנונימית
ופשוט בא לה להיות אנונימית אבל עם סימן, דווקא זה נחמד חח
שידעו שהיא אותה האחת
אנונימי
היא חברה טובה שלי, מפורסמת הילדה
וואי כן
התחרפנתי מזה
^^^^ יש גם אנונימי ולא רק אנונימית