14 תשובות
זה כן הגורם כי זה יוצר רושם על בן אדם ואת מקבלת עליו מידע. כל מה שכתבת זה כבר התהליכים שקוראים לגוף והם נובעים מסימפטיה אל אותו אדם
אנונימי
שואל השאלה:
^זה לא הגורם כי זה יכול לקרות ברגע שאתה רואה את הבן אדם בלי להכיר אותו בכלל, זה יכול לעודד את זה אבל זה לא הגורם המרכזי
^זה לא הגורם כי זה יכול לקרות ברגע שאתה רואה את הבן אדם בלי להכיר אותו בכלל, זה יכול לעודד את זה אבל זה לא הגורם המרכזי
כל רגש אפשר להסביר בדרך מדעית, אבל הוא לא נגרם בגלל תהליך, הסביבה גורמת לגוף שלנו להרגיש ככה
אנונימי
^^ מה שאת אומרת רק מצדיק אותי בזה, שהסביבה היא זו שגורמת לרגש להופיע
אנונימי
מה שמעודד את זה, זה קשר שנמשך
מה שאת הסברת נקרא "התאהבות", זה יכול לקרות בלי קשר להיכרות עם מישהו כי זה משהו שנובע מרושם ראשוני שנוצר בראש. אני די מסכים איתך אבל לא בהסבר שלך, אלא בזה שהשאלה עצמה לא מתאימה כי אהבה והתאהבות אלו דברים שונים
מה שאת הסברת נקרא "התאהבות", זה יכול לקרות בלי קשר להיכרות עם מישהו כי זה משהו שנובע מרושם ראשוני שנוצר בראש. אני די מסכים איתך אבל לא בהסבר שלך, אלא בזה שהשאלה עצמה לא מתאימה כי אהבה והתאהבות אלו דברים שונים
אנונימי
שואל השאלה:
^זה לא מושפע מהסביבה כי בלי התהליך במוח זה לא היה קורה???? זה ליטרלי מוכח מדעית זה תהליך ביולוגי
^זה לא מושפע מהסביבה כי בלי התהליך במוח זה לא היה קורה???? זה ליטרלי מוכח מדעית זה תהליך ביולוגי
את לא ממש מבינה למה אני מתכוון. את חושבת שאם לא היה מישהו בסביבה, התהליכים בגוף היו אומרים לך שאת מאוהבת? הסביבה היא זו שמשפיעה על הגוף
אנונימי
זה לא התהליך משפיע, זה התהליך נגרם בגלל השפעה מהסביבה
אנונימי
נכון שבלי התהליך לא היינו מתאהבים, אבל זה התהליך עצמו הוא לא הגורם לזה כי הוא מן הסתם מתחיל בגלל משהו
אנונימי
שואל השאלה:
^ ברור אבל הנקודה היא שלא צריך להכיר בן אדם לעומק או את האופי שלו או וואטאבר *בשביל* שזה יקרה
^ ברור אבל הנקודה היא שלא צריך להכיר בן אדם לעומק או את האופי שלו או וואטאבר *בשביל* שזה יקרה
אני גם אומר שלא צריך, אבל ההסבר שלך עצמו לא מתאים.
אנונימי
שואל השאלה:
^ההסבר מגוגל ממחקרים
^ההסבר מגוגל ממחקרים
עזבי את זה שזה עובדה ושזה מגוגל
זה יכול להיות נכון אבל לא מתאים לתוכן של השאלה
אני אשאל אותך "למה בני אדם מתאהבים" את תעני לי העתק הדבק מגוגל?? חלק מהמילים שכתבת בכלל לא מובנים לקוראים. בתשובה אמור ליהיות הסבר למה, לא איך
זה יכול להיות נכון אבל לא מתאים לתוכן של השאלה
אני אשאל אותך "למה בני אדם מתאהבים" את תעני לי העתק הדבק מגוגל?? חלק מהמילים שכתבת בכלל לא מובנים לקוראים. בתשובה אמור ליהיות הסבר למה, לא איך
אנונימי
טוב לדעת
באותו הנושא: