3 תשובות
תקשיב אתה יכול להירגע כי זה עבר ולא נפגעת זהוו נגמרר הכל בסדרר:) השם כנראה ממש אוהב אותך תגיד לו תודה על זה עשה לך נס
תראה איזה מזל יש לך! תנשום עמוק ותנסה להרגיע את עצמך או לעשות משהו שאתה אוהב ויסיח לך את הדעת
מה יש לפחד ואני ערבי אז את מפחדת?
באותו הנושא: