8 תשובות
בטוח שאת לא היחידה
מניחה שלא.
אבל למה שתעשי את זה.
I:
גם לי יש רשימה כזו.
היא ריקה
סטטיסטית, סביר שלא, את לא היחידה.

~אנונימית שאיננה אנונימית
אנונימית
לי אישית אין אם היה בטח הייתי מתבאסת או צוחקת על זה שיש לי אחד אבל בטוח לעוד יש
אם הייתי מתנשק אי פעם אולי הייתי כותב




















גם אין לי פתקים-
יש לי רשימה בפתקים על כל דבר
מאמינה שאת לא היחידה אבל לי אין לא זוכרת את כולם חחח
באותו הנושא: