6 תשובות
לבכות הרבה
שואל השאלה:
את זה כבר עשיתי
את זה כבר עשיתי
אנונימית
אני יודעת שזה סיוט אבל ללמוד שעה כל יום גם כשאין מבחן
לוודא שעשית את השיעורים מכל השנה, אם את ביא-יב אז לתרגל מבגרויות
אם את לפני אז לתרגל מאתרים כמו גול או מהספרי מתמטיקה שלך תרגילים שלא עשית
אם את לפני אז לתרגל מאתרים כמו גול או מהספרי מתמטיקה שלך תרגילים שלא עשית
הכל זה תהליך זה לתרגל לתרגל ולתרגל ולזכור לעשות הפסקות אחרי חצי שעה שעה בלי לגעת בטלפון, הפסקה של 10-5 דקות
לחזור על כל החומר, לוודא שאין לך שום פערים, להבין אותו בצורה כמה שיותר טובה ואז לגשת לשאלות בגרות וליישם את ההבנה שלך בהן, ככה אתה יכול להפנים את החומר בצורה טובה. בהצלחה!
באותו הנושא: