10 תשובות
כנסי לאחסון
יש בכל התיקיות תיקיה שכתוב טלגרם.
בפנים תכנסי תיקיה תיקיה או קובץ קובץ ותראי מה בא למחוק ומה לא
יש לך אנדרואיד?
את עושה נקה נתונים
יש הגדרות ואז אחסון או משהו כזה ותמחקי שם הכל זה בדרכ דברים לא חשובים
אלא אם כן זה סרטונים או הקלטות
שואל השאלה:
יש לי אייפון ^
אנונימית
שואל השאלה:
רגע אנשים לא הבנתי אותכם

איפה אחסון
באיזה אפליקציה ?
אנונימית
אה אנדרואיד אני יודעת לתפעל יותר טוב מאפל..
אז פשוט תנסי למחוק אפליקציה מיותרת/תמונות/סרטונים..
באנדרואידים אני יודעת שיש לקייה שלמה שיש בה מלא קבצים ריקים שנוצרים עם הזמן והם לוקחים מקום, ברגע שמוחקים אותם מתפנה שטח אחסון, חפשי אולי באייפד גם יש את זה
בעיקר למחוק סרטונים באכסון הפנימי יעשה את העבודה