8 תשובות
באוזניות? לא
ברמקול כשכולם שומעים? כן
ברמקול כשכולם שומעים? כן
כולם עושים את זה, מה מביך.
לא מביך
לא, למה שיהיה מביך, זה נורמלי לגמרי
לשמוע שירים באוזניות לא אבל בלי זה כן קצת
באוזניות לא
על ווליום כן
על ווליום כן
לא
זה הכי לא מביך בעולם אני כל הזמן עושה את זה
באותו הנושא: