6 תשובות
כן כל זוג ומה שהוא מעדיף לעשות:)
אנונימית
כן.. כל אחד וזוג. והבחירה שלו
את האמת שזה לא נשמע הכי טוב.
כאלו מבחינת הקטע שלא לעשות כלום ולא לקנות מתנות אחד לשני או יצאה וכל זה זה בסדר זה בחירה שלכם.
אבל אני מקווה שכן תיהיו ביום אהבה ביחד סתם תשבו ותדברו לפחות..
כאלו מבחינת הקטע שלא לעשות כלום ולא לקנות מתנות אחד לשני או יצאה וכל זה זה בסדר זה בחירה שלכם.
אבל אני מקווה שכן תיהיו ביום אהבה ביחד סתם תשבו ותדברו לפחות..
אנונימי
כן... כל אחד ומה שהוא מתחבר אליו... אם אתה לא מתחברים לקטע הזה אז זה לא נורא:)
אנונימי
כן... כל אחד ומה שהוא מתחבר אליו...
אנונימי
זה בסדר אתם לא חייבים לעשות כלום ביום האהבה
אתם יכולים לעשות את זה בכל יום רגיל
אתם יכולים לעשות את זה בכל יום רגיל
באותו הנושא: