7 תשובות
אם לא ילך הייתי מנתקת קשר. אני גם הייתי אובססיבית למישהו אולי אני עדיין אבל אני צריכה לשחרר
שואל השאלה:
פשוט לנתק קשר? אבל איך אפשר
אנונימית
להגיד שלא מתאים לך וזהו
שואל השאלה:
אבל הוא איתי בשכבה זה קשוח
אנונימית
קרה לי עם האקס שנתיים היה מאוהב בי מ14 עד 16 דחיתי אותו ואז ניתקנו קשר כי הוא ביקש להתרחק לשכוח אז איזה חודשיים 3 בכלל לא דיברנו זה הרגיש לי חסר והתחלתי טיפונת לפתח רגש אליו
אז איזה יום רשמתי לו בתקווה שעכשיו שוב אגרום לו לאט לאט לרגשות אליי כי אם היו לו הייתי בטוחה שאצליח
ושנה שלמה כמעט הסתובבנו ביחד עם החבורה שחזרתי לשם התנתקנו מהם והתחלנו יותר להסתובב ביחד והחזרתי לו את הרגש אליי והיינו ביחד תקופה ממש ממש ארוכה
אני לא ויתרתי ורציתי לנסות לאט לאט להחזיר את הרגש אליי וזה הצליח
אנונימית
שואל השאלה:
איזה אלופה אמאלה איך הצלחת
אנונימית
חחח לא יודעת האמת הייתי נחמדה,חמודה אליו התחלנו לצאת יותר ביחד לדבר כל יום לא בבום זה קרה ידעתי שזה בטח תהליך
אנונימית
באותו הנושא: