7 תשובות
מזעזע .
אנונימית
מחריד.
יש לנו מלא פועלי בניין ערביים בשכונה ואני פשוט מפחדת לצאת עכשיו
יש לנו מלא פועלי בניין ערביים בשכונה ואני פשוט מפחדת לצאת עכשיו
מדינה שונאת אזרחיה .
זה מה שיש לומר , בושה .
זה מה שיש לומר , בושה .
עצוב פשוט עצוב. באמת שבא לי לבכות מהמצב אבל זאת במציאת יש מלא מקרים כאלה לא רק בישראל גם בעולם (כמובן) וזה עצוב
אנונימית
דחוף לטפל בזה אי אפשר להמשיך ככה
זוועה.
מזעזע
באותו הנושא: