3 תשובות
אהבה זה משהו שמרגישים, לא משהו שאפשר לנתח
אולי תשתפי אותו במה שכתבת פה ותשאלי את דעתו
היי
אהבה זה רגש
אף אחד לא יכול להגיד לך אם את מאוהבת בו או לא חוץ ממך
זה נשמע כאילו כן
אבל אולי זה לא,
תשאלי את עצמך
תקראי את מה שכתבת ותבדקי בעצמך