4 תשובות
מוזמנת לשאול מה שבא לך, יצא לי להיות שם לא מעט
יחסית סבבה מבחינת התנאים, האנשים מתחלפים חחח
שואל השאלה:
סבבה תודה:)
אנונימית
שואל השאלה:
איך התנאים? האנשים? לסדירניקים הכוונה
אנונימית