7 תשובות
תדברי עם ההורים שלך
שואל השאלה:
אני לא יודעת אבל אני חייבת להשיג אותו שוב, אפילו לא נפרדתי ממנו.
אין לי חברים אמיתיים בכלל ולאף אחד לא אכפת ממני והוא היה היחיד שהיה פה ואני חייבת אותו באמת בלעדיו אני קורסת לגמרי ואין לי למה להישאר
אני לא יודעת אבל אני חייבת להשיג אותו שוב, אפילו לא נפרדתי ממנו.
אין לי חברים אמיתיים בכלל ולאף אחד לא אכפת ממני והוא היה היחיד שהיה פה ואני חייבת אותו באמת בלעדיו אני קורסת לגמרי ואין לי למה להישאר
אנונימית
שואל השאלה:
אני 14
אני 14
אנונימית
כי הם כנראה יודעים שלא תטפלי בו
שואל השאלה:
אני מטפלת בו וכל שנייה שלי בבית היא איתו ואני כמעט כל הזמן בבית
אני מטפלת בו וכל שנייה שלי בבית היא איתו ואני כמעט כל הזמן בבית
אנונימית
סורי שאני אומרת אבל יש לך הורים נוראים
שואל השאלה:
^ספרי לי על זה
^ספרי לי על זה
אנונימית
באותו הנושא: