8 תשובות
תנשמי תשתי שוקו או תה משהו חם
תראי משהו מצחיק בטלוויזיה או דברי עם חברות או אפילו לכי לישון
תראי משהו מצחיק בטלוויזיה או דברי עם חברות או אפילו לכי לישון
תבקשי גימלים יקירתי
אני ממליץ לך לדבר עם המפקד שלך ולבקש את הטלפון של הקב"ן.
הקב"ן יכול להתייעץ איתך, ולהמליץ לך על פעולות שתוכלי לעשות
הקב"ן יכול להתייעץ איתך, ולהמליץ לך על פעולות שתוכלי לעשות
אויש קשוח
באיזה שלב את בחיים?
בית ספר, צבא?
האם נסית ליצור קשר עם גורם שיכול לעזור לך ולתת תיפול מיקצועי?
בית ספר, צבא?
האם נסית ליצור קשר עם גורם שיכול לעזור לך ולתת תיפול מיקצועי?
שואל השאלה:
אני בבסיס, לא בבית
אני בבסיס, לא בבית
אנונימית
תכיני שוקו חם זה תמיד מרגיע
היי אנונימית, קראתי את הפוסט שלך ואני רואה כתבת שאת מרגישה שבורה נפשית, שאת בוכה הרבה ושאת חווה משברים. למרות כל זה הצלחת לבקש פה עזרה ועצות.
היי אנונימית, קראתי את הפוסט שלך ואני רואה שכתבת שבזמן האחרון את מרגישה במצב רוח ירוד ללא חשק לצחוק, בנוסף מספרת שכן פנית לאמא שלך לבקשת עזרה אך זה לא הסתדר.
שמי יובל ואני מעמותת עלם שמלווה צעירים ברשתות החברתיות ואני מזמינה אותך להמשיך להתכתב איתי ושנוכל לחשוב ביחד מה יכול לעזור לך.
מחכה לך יובל מעלם דיגיטל.
ניתן לפנות אליי פה באתר בהודעות פרטיות, או דרך המייל שלנו [email protected] ,אפשר גם לפנות אלינו באינסטגרם/טיקטוק בפרופיל nayedet.digital ,
יש לנו גם צט שפועל בימי ראשון-עד רביעי בין 20:00-24:00. אפשר לשוחח באנונימיות עם מתנדבים.ות (נכנסים לאתר www.yelem.org.il וללחוץ על כפתור הצ"ט)
היי אנונימית, קראתי את הפוסט שלך ואני רואה שכתבת שבזמן האחרון את מרגישה במצב רוח ירוד ללא חשק לצחוק, בנוסף מספרת שכן פנית לאמא שלך לבקשת עזרה אך זה לא הסתדר.
שמי יובל ואני מעמותת עלם שמלווה צעירים ברשתות החברתיות ואני מזמינה אותך להמשיך להתכתב איתי ושנוכל לחשוב ביחד מה יכול לעזור לך.
מחכה לך יובל מעלם דיגיטל.
ניתן לפנות אליי פה באתר בהודעות פרטיות, או דרך המייל שלנו [email protected] ,אפשר גם לפנות אלינו באינסטגרם/טיקטוק בפרופיל nayedet.digital ,
יש לנו גם צט שפועל בימי ראשון-עד רביעי בין 20:00-24:00. אפשר לשוחח באנונימיות עם מתנדבים.ות (נכנסים לאתר www.yelem.org.il וללחוץ על כפתור הצ"ט)
באותו הנושא: