3 תשובות
יש באינטרנט המון אתרים שמלמדים תכנות. כמובן שהכי טוב זה ללכת לקורס, נראה לי שמאוד קשה ללמוד בבית לבד. לדעתי, כדאי מאוד להתחיל ללמוד משפת c. זו השפה כמעט הבסיסית ביותר (אין טעם ללמוד אסמבלי) ולאחר שמבינים אותה אפשר להמשיך לשפות מונחות עצמים כגון c#, java וכדומה.
זה למשל אתר מצויין ללימוד (למרות שאין בו c
http://www.w3schools.com
עדי
אני מאוד מאוד ממליצה על לימודים במסלול מתאים בסלע יוניברסיטי. אני לומדת שם, והיחס שם מצוין. המידע הוא אמין ומעודכן, המורים מצוינים. יש אווירה מצוינת, ולסלע יש שם טוב בשוק. יש שם גם הרבה עזרה במציאת עבודה טובה אחר כך.
מצ"ב קישור.
תולעת אינטרנט
אם מעניין אותך תיכנות לאינטרנט, כדאי לך לשקול לימוד של תכנות php. הסיבה: יש מעט מפתחים ברמה מקצועית לשפה הזו בישראל והמון ביקוש לכאלה, מה שאומר שעבודה תהיה הרבה והשכר שתוכל לדרוש ולקבל יהיה גבוה בהרבה מאשר asp.net למשל, שמוצפת מתכנתים מצויינים, כי לומדים אותה ביחידות המחשב בצה"ל.
מערכת סטיפס