17 תשובות
שואל השאלה:
אני לא מפסיקה לרעוד
אנונימית
תקשיבי אני יותר ממבינה אותך,אני יודעת שזה מפחיד אותך אבל עדיף להיפטר מזה יותר מהר כדי שלא יעשה נזק בעתיד,תהי חזקה ואן את צריכה עזרה אני כאן אני מאמינה שהכל יהיה בסדר)))
שואל השאלה:
קראתי משהו גם בגוגל שזה לא היה רעיון טוב לפתוח גוגל כי חשבתי שזה ירגיע אותי וזה הכניס אותי עוד יותר שזה מסכן חיים משהו כזה
אנונימית
אהובה, הכל בסדר, הכל יהיה בסדר.
זה יעבור מהר, זה יהיה בסדר, ידאגו לך ויגרמו לזה להיות קליל ונחמד. אני מבינה שיש לך לחץ ענקי לגבי זה וחרדה, אבל מבטיחה לך שיהיה בסדר.
תישתי מים, תנוחי, תנסי לישון או שתראי איזו סדרה מצחיקה, אל תחשבי על זה, יהיה טוב.
תדברי עם מישהו שאת אוהבת תשתי קצת מים תקחי נשימה עמוקה אני מאמינה בך הכל יהיה בסדר זה לטובתך תהי חזקה
שואל השאלה:
דיי זה היה כלכך טעות לקרוא בגוגל דברים
המסכן חיים גרם לי להתקף חרדה שהרבה זמן לא היה לי מקודם רעדתי ברמה שלא יכולתי להחזיק את הטלפון
אנונימית
תאמיני, כותבים בגוגל על גירוד קל ביד וישר שולחים אותך לקבר, זה לא נכון, אני מבטיחה לך.
אל תילחצי, תנשמי עמוק, תנוחי, שיהיה לך נעים וחם, אל תחשבי על זה, תנסי לישון.
שואל השאלה:
כן? בטוח? לישון אני לא מסוגלת אפילו לשבת לא משום מה כשאני בהתקפי חרדה אני לא מפסיקה לזוז
אנונימית
בטוח. זה מובן, מה עוזר לך בדרך כלל? אולי תעשי מקלחת חמה, תנסי להירגע
שואל השאלה:
שום דבר של השיניים לא יכול לסכן חיים?
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא רוצה שאמא שלי תראה שאני בהתקף חרדה
אנונימית
אני לא בטוחה לגבי זה אבל הכל בסדר, דלקת חינכיים נפוצה נורא ואפשר לטפל בה, את תלכי לרופאה ואת תראי שהכל טוב, שיטפלו בזה והכל יהיה בסדר
שואל השאלה:
אני כל כך כל כך מפחדת מרופאי שיניים כל כך
אנונימית
דלקת חינכיים לא מסכנת חיים, היא נפוצה נורא, אפשר לטפל בה, את תלכי לרופא והוא יסביר לגבי זה ותוכלי להיות רגועה.
תזכרי שהם אנשים בדיוק כמוני וכמוך, מובן שאת מפחדת, אבל תהיי רגועה, אין ממה, תהיי עם אמא שלך והיא תחזיק לך את היד ואת תיראי שזה יעבור מהר
איך את? את בסדר? רוצה לכתוב לי בפרטי?
שואל השאלה:
אכתוב לך
אנונימית