3 תשובות
כן למה לא
אנונימית
בעיקרון כן אפשר להתפטר.
אבל לדעתי כדאי שתודיעי כמה ימים לפני כדי לא להשאיר אותם תקועים בלי עובדים או משהו כזה
אולי קודם כל תקבלי תמשכורת שחודשית של העבודה הזאת ואז תתפטרי