6 תשובות
אם אתה מרגיש מוכן לזה אחרי כל כך הרבה זמן איתה אז כן
אתה בן 13 איך שנה וחצי. ובכל מקרה להפרד ממישהי וישר ללכת למישהי אחרת?
אנונימית
כן אחי, אם אתה אוהב אותה אז לך על זה, שנה וחצי זה הרבה
אם אתה מרגיש אליה משהו לך על זה למרות שלדעתי ילד בן 11 צריך ללכת להכין שיעורי בית
אם אתה גם מאוהב בה
אנונימי
שואל השאלה:
אני בן 11
אני בן 11
באותו הנושא: