19 תשובות
אבל רוב הערבים רוצים לקחת את היהודים
כן זה בסדר וטבעי, לא זה לא כל כך רע, כמובן שלא תרצי להיות נחמדה לערבים. אם יגידו לך יש פה 100 ערבים אבל אחד מהם מחבל את לא תתקרבי לאף אחד מהם כי לא תקחי סיכון, הכל בסדר
נרצחה*
ובטח שזה טבעי
ובטח שזה טבעי
אנונימי
כן זה בסדר הכל טוב אני גם כמעט נדרסתי בגלל הערבים האלה
שואל השאלה:
המון עושים פרצופים בשל היותי יהודייה
אבל הכל ככ טרי וכואב יש בי המון כעס וכאב שאי אפשר לתאר
המון עושים פרצופים בשל היותי יהודייה
אבל הכל ככ טרי וכואב יש בי המון כעס וכאב שאי אפשר לתאר
אנונימית
שואל השאלה:
קשר ממש קרוב
אני לא אגיד במי מדובר כדי לא להיחשף אבל זה ככ קשה
קשר ממש קרוב
אני לא אגיד במי מדובר כדי לא להיחשף אבל זה ככ קשה
אנונימית
ממש אבל ממש לא התגובה שלך נורמלית לגמרי אל תחשבי בכלל שזה רע
משתתפת בצערך תהיי חזקה שולחת לך חיבוק
משתתפת בצערך תהיי חזקה שולחת לך חיבוק
אנונימית
שואל השאלה:
תודה אהובה
תודה אהובה
אנונימית
שואל השאלה:
מה חלאס? רק רשמתי שאני לא מסוגלת
תהיו עדינים בבקשה
מה חלאס? רק רשמתי שאני לא מסוגלת
תהיו עדינים בבקשה
אנונימית
שואל השאלה:
כי אני מטבעי מעולם לא קיטלגתי שום אדם ופתאום האירוע הנורא הזה גורם לי להתנהג ולהרגיש ככ אחרת
זה מרגיש לי רע אבל אין לי שליטה בזה
לכן שאלתי עד כמה זה נורא
כי אני מטבעי מעולם לא קיטלגתי שום אדם ופתאום האירוע הנורא הזה גורם לי להתנהג ולהרגיש ככ אחרת
זה מרגיש לי רע אבל אין לי שליטה בזה
לכן שאלתי עד כמה זה נורא
אנונימית
אל תתייחסי יש הרבה אנשים חסרי רגישות בסטיפס את לא חייבת דין וחשבון לאף אחד הרגשות שלך לגיטימיים לגמרי בטח שתקטלגי אחרי אירוע כזה
אנונימית
שואל השאלה:
הכל ככ טרי וכואב
רק רציתי התייעצות
הכל ככ טרי וכואב
רק רציתי התייעצות
אנונימית
אהובה שלי תהיי חזקה אחרי טראומה כל כך קשה שעברת הדבר האחרון שאת צריכה לחשוב עליו זה מה כל מיני מטומטמים יגידו את בסדר גמור ואין שום דבר לא לגיטימי בסיטואציה כזאת.
אנונימית
תנקמי
את צודקת
אני כמעט נפגעתי בפיגוע לפני איזה חודשיים משהו כזה וזה גרם לי יותר לפחד מערבים
אני כמעט נפגעתי בפיגוע לפני איזה חודשיים משהו כזה וזה גרם לי יותר לפחד מערבים
כן זה טבעי את מרגישה כעס כלפיהם אבל את צריכה להבין שזה לא כולם
זה נורמאלי שאת כועסת עכשיו, זה מצב מאוד רגיש לאבד חברה טובה
אבל אני כן תמיד בעד שמי שמחייך ומדבר אלייך יפה תתייחסי אליו בכבוד הכי מינימלי בחזרה
סך הכל כן קיימים אנשים טובים בעולם שלנו שרוצים לחיות בשלום ושלווה
אבל אני כן תמיד בעד שמי שמחייך ומדבר אלייך יפה תתייחסי אליו בכבוד הכי מינימלי בחזרה
סך הכל כן קיימים אנשים טובים בעולם שלנו שרוצים לחיות בשלום ושלווה
אנונימית זה די מה שקורה עכשיו
אנונימי
שואל השאלה:
נקמה לא תעזור
הכאב לנצח ישאר
כאב חד וכלום לא נתפס לי בכלל שהיא לא איתי
נקמה לא תעזור
הכאב לנצח ישאר
כאב חד וכלום לא נתפס לי בכלל שהיא לא איתי
אנונימית