8 תשובות
פלייליסט אחד להכל, אין לי כוח לפצל.
אם השירים בעברית מרגישים לך לא קשורים לפלייליסט תמחקי אותם.
מבחינת שירים אהובים או למצב מסוים אז גם וגם. אל תורידי לדעתי מהפלייליסט הכללי, זה נחמד שמעורב ויש הכל. שישארו גם שם וגם בפלייליסט הנפרד, זה נחמד
יש לי פלייליסט של שירים שאהבתי ויש שם הכל אבל יש גם לעברית בנפרד, ולכל סגנון בנפרד
יש לי גם מעורבב וגם נפרד לול
אני שונאת שזה כזה מסודר ושצריך לעבור כל פעם לפלייליסט אחר, אין לי הרבה שירים בעברית גם אז באחד פשוט
כן תעשי זאת, הכי כיף שזה מסודר
פליילסט אחר
שניים שונים