3 תשובות
אני הייתי והיו כמובן רגעים נחמדים עם האנשים שהכרתי שם אבל היו מלא דברים לא טובים שלקחתי משם כי הכל שם מאוד חשוף והכל שם מאוד מטגרר
אנונימית
במחלקת נוער
חברה שלי הייתה