5 תשובות
מצב דפ1ק
ערבים אכלו לי תמוח
מצב גרוע
אין לי דעה על ערבים יש חלק טובים חלק רעים לא אוהב להכליל
עצוב שלמחבל יש שמירה והוא נוסע מוגן עם שוטרים באמבולנס,שהוא מרוויח יותר מחייל שמסכן את עצמו בשביל המדינה , ושעם כל זה כל יום יש פיגוע בגלל החגים שלהם ולא עושים כלום
אנונימי
מצב מדינה מגעיל עם הכסף ובמיוחד עם הערבים המחבלים