14 תשובות
כמובן
רק חבל שהוא לא קיים אז לא
שואל השאלה:
זאת שאלה ראשונה שלי היום ורק שאלתי שאלה לגיטימית
אנונימי
שואל השאלה:
נכון הוא לא קיים
אנונימי
שואל השאלה:
תודה רבה לך :)
אנונימי
שואל השאלה:
תאמת הייתה תשובה יפה אז רציתי להודות על ההשקעה
אנונימי
שואל השאלה:
גרמת לי לחשוב על הדברים מחדש כן
אנונימי
תודה רבה, משמח אותי לשמוע שגרמתי לך לחשוב מחדש על הדברים >3>
לגבי מה שכתבת בקיר התודות: אין צורך להודות לי אם כי זה באמת נחמד מצידך., מעניין אותי לדעת (אם לא גס מצידי לשאול) האם שיניתי את דעתך על אלוהים או משהו? תודה מראש בין אם תשיבי ובין אם לא...
כן, 5 עונות ראשונות לפני שנה (ממש נהנתן מהן) אבל אז נאלצתי להפסיק לצפות ולא יצא לי לחזור. מקווה לחזור בחופש הגדול
דרך אגב יש לך טעם טוב בסדרות...
אשמי שתשלחי לי את הלקט של הפרקים המומלצים...
כדי לענות לך על השאלה אצטרך לדעת מה זה אלוהים? האם את חושבת שאלוהים הוא אדם כמונו שיכריז על כך שהוא אלוהים (כי אם כן הוא לא התגלה). או שאלוהים הוא משהו אחר, אולי הוא משהו קסום, משהו כשגם שהוא יתגלה לא נצליח לראות אותו... משהו שלא קרוב לתרבות האנושית (ואז אולי רק אולי הוא התגלה, או שעניין אותו לדעת כיצד המין האנושי יגיב לכך שהוא עומד להתגלות). או שאולי רק אולי, אלוהים לא באמת "קיים", אנחנו תמיד מחפשים סיבה לכל דבר אבל מה אם אלוהים הוא הטבע, הטבע של הישויות שמסתדרות אחת אם השנייה ויוצרות מבנה שקראנו לו חיים. אלוהים אמר לנו שהוא יתגלה בשנת 2000 אבל הוא מעולם לא אמר לנו שלא הייה גלוי כל הזמן. אני חושבת שאלוהים הוא הטבע, אבל אף אחד באמת לא יודע את התשובה (רק כתבתי לך כמה דברים שיעזרו לך לגבש דעה משלך לגבי הנושא).
שואל השאלה:
צפית בסאות פארק?
אנונימי
שואל השאלה:
כדאי לך זאת באמת סדרה טובה צפיתי בכולה אם תרצי אני אוכל לשלוח לך פרקים מומלצים שליקטתי ועונות 1-5 היו טובות
אנונימי