התחברות
הרשמה
אני בדיאטה ואכלתי היום אדממה וחצי עוגייה, זה בסדר? כעיקרון, גם אם אני בדיאטה מותר לי לאכול משהו מתוק, כן?
11 בפברואר 2013, 14:35
מתכונים
קלוריות
סלטים
מטבח
ירקות
תשובה אחת
אסור לאכול מעט מידי קלוריות. זו לא דיאטה זו הרעבה. מותרת לאכול מתוק, במידה, כל החיים, כל עוד אוכלים דברים מזינים בצורה באוזנת ונבונה. עוד בתגית "
דיאטה
" ובתגית "
תזונה נכונה
"
ד
ד״ר ענת פלדמן
באותו הנושא:
אני בדיאטה ואכלתי מלא שטויות היום (המשך בפירוט)
אני בדיאטה ואכלתי היום: (למטה). זה בסדר?
אני בדיאטה ואכלתי עכשיו שני משולשי פיצה, גרוע?: ( הרסתי לעצמי
אני בדיאטה ואכלתי היום מעדן 3%, 2 פירכיות (30 קלוריות ליחידה ), 3 כפיות קוט'ג 3%, תפוח ירוק, נס קפה (כפית וחצי נס 2 סוכר), ושתי פרוסות לחם לבן בלי כלום זה בסדר?
מותר אדממה לדיאטת 17 הימים?
אני בדיאטה ואכלתי היום 1897.8 קלוריות זה הרבה מידי?
אני בדיאטה ואכלתי שתי בורקסים די קטנים, זה נורא?
מוצר אדממה במחזור הראשון של דיאטת 17 הימים?
אם אוכלים אדממה ללא התרמיל, למה מגישים אדממה עם המלח הגס עם התרמיל? (לפי תמונות לפחות)
אני בדיאטה ואכלתי תמר ושתי חתיכות של תפוח ואני עדיין רעבה, מה אפשר לאכול עוד?
אני בדיאטה ושמרתי כל השבוע וירדתי גם, אבל היום נשברתי ואכלתי חבילת שוקולד שלמה