17 תשובות
כן
כן, מקום 18
בהחלט
כן
בין, כן..
אנחנו מעצמה איזורית במזה"ת אבל לא ברמה כדי להשפיע בשאר העולם
שואל השאלה:
יותר טובים מהצבא של ארהב?
אנונימית
לא יותר טובים מהצבא של ארה"ב אבל אנחנו בין הטובים בעולם ואנחנו הכי טובים במזרח התיכון
יש לנו את מערכת כיפת ברזל, אנחנו בין הצבאות היחידים בעולם שלא משאירים פצועים מאחור ויש לנו את חיל המודיעין המתקדם ביותר
ממש לא. לארהב יש תקציב יותר גדול משל סין רוסיה ובריטניה ביחד.
ישראל היא מעצמה האזור וכל מדינה שרוצה משהו פה חייב להתייעץ איתנו
שואל השאלה:
יחידת המודיעין שלנו היא גם מאוד טובה?
אנונימית
כן
ויחידת המודיעין שלנו גם מטורפת
כן, הצבא שלנו הוא בין הכי מתקדמים בעולם טכנולוגית ברמה שאנחנו גם נותנים דברים לארצות הברית
אנונימי
אנחנו בערך הצבא ה 14 במקומות של הצבאות החזקים בעולם וזה מקום ממש טוב
מקום 20