7 תשובות
הוא לא בשבילך, את שווה יותר, תעזבי ותשחררי ממנו, מגיע לך הרבה יותר
שואל השאלה:
למה את חושבת ככה..?
למה את חושבת ככה..?
אנונימית
כי את בעצמך אומרת - הוא לא עונה לך לא מקדיש לך זמן.. חבל הוא צריך להראות לך יותר הערכה והדדיות.
אני ממש מבינה אותך ומצטערת לשמוע:(
אני לא יודעת בן כמה בן זוגך אבל יכול להיות שהוא פשוט עדיין ילד
גם אם הוא לא יהיה בעלך לעתיד חשוב שתדעי שיש המון המון גברים בעולם והמשפט לכל סיר יש מכסה ברובו לא נכון. את תמצאי המון המון מכסים ולא רק אחד. גם אם הוא נראה לך הכי מושלם בעולם ובשבילך כנראה שבעתיד תמצאי מישהו הרבה יותר טוב ותשאלי את עצמך למה בכיתי על ההוא. קיצר הוא לא מתנהג סבבה ותדברי איתו על זה
אני לא יודעת בן כמה בן זוגך אבל יכול להיות שהוא פשוט עדיין ילד
גם אם הוא לא יהיה בעלך לעתיד חשוב שתדעי שיש המון המון גברים בעולם והמשפט לכל סיר יש מכסה ברובו לא נכון. את תמצאי המון המון מכסים ולא רק אחד. גם אם הוא נראה לך הכי מושלם בעולם ובשבילך כנראה שבעתיד תמצאי מישהו הרבה יותר טוב ותשאלי את עצמך למה בכיתי על ההוא. קיצר הוא לא מתנהג סבבה ותדברי איתו על זה
קודם כל אתחיל בלשאול זה קשר מרחוק?
אני יכולה לנסות להבין אותך
ברור שזה לא קל בעיקר אם את אחת שאוהבת זוגיות טובה והרבה ביחד
לדעתי בין אם הקשר מרחוק או מקרוב זמן לדבר איתך זה חובה
תדברי איתו על זה ותראי איך הוא מגיב
לגבי להפגש את צודקת הוא אמור לרצות את זה
אם זה מרחוק ואתם בתיכון לפעמים קשה להפגש
אבל אם אתם גרים קרוב אז תגידי לו על זה
אם הוא לא מגיב טוב ואת סובלת או מרגישה שהוא עושה לך טובה
אולי זה הזמן לשקול דברים מחדש
וכל החלטה שתעשי תחשבי עליה טוב לא מרגע לרגע או מתוך עצב או כעס
אני יכולה לנסות להבין אותך
ברור שזה לא קל בעיקר אם את אחת שאוהבת זוגיות טובה והרבה ביחד
לדעתי בין אם הקשר מרחוק או מקרוב זמן לדבר איתך זה חובה
תדברי איתו על זה ותראי איך הוא מגיב
לגבי להפגש את צודקת הוא אמור לרצות את זה
אם זה מרחוק ואתם בתיכון לפעמים קשה להפגש
אבל אם אתם גרים קרוב אז תגידי לו על זה
אם הוא לא מגיב טוב ואת סובלת או מרגישה שהוא עושה לך טובה
אולי זה הזמן לשקול דברים מחדש
וכל החלטה שתעשי תחשבי עליה טוב לא מרגע לרגע או מתוך עצב או כעס
אולי הוא עסוק ואין לו זמן?
אנונימי
שואל השאלה:
הוא גדול ממני בכמה שנים, אנחנו גרים יחסית קרוב אבל עדיין משום מה הקשר לא מסתדר כל כך. אני לא רוצה לאבד אותו
הוא גדול ממני בכמה שנים, אנחנו גרים יחסית קרוב אבל עדיין משום מה הקשר לא מסתדר כל כך. אני לא רוצה לאבד אותו
אנונימית