7 תשובות
כן אנשים פה נהיו יותר מדי תחרותיים ועונים לך רק בשביל לקבל פרח ואם באלך להגיד תודה על תשובה אפשר לכתוב את זה
אני יודעצ שזה מתיחה אבל בעיניי צריך לבטל
למרות שזה מתיחה אני חושבת שזה לא היה צריך להיות מתיחה, חוץ מזה שהם צדקו במה שהם אמרו אז חבל
שואל השאלה:
אהה וואו יצאתי מפגר רצח
אנונימי
אחלה מתיחה
זאת הייתה מתיחה לאחד באפריל
זו מתיחה