12 תשובות
אוי אין לך ממש מה לעשות
רוב הסיכויים שלא תעשה את זה אבל אולי תזמין משטרה על רעש
רוב הסיכויים שלא תעשה את זה אבל אולי תזמין משטרה על רעש
שואל השאלה:
זה ההורים שלי
למה שאני אזמין להם משטרה ?!
זה ההורים שלי
למה שאני אזמין להם משטרה ?!
אנונימי
בתכלס אי אפשר לדעת מי הזמין אבל זה גם רעיון גרוע אז אין לך ממש מה לעשות...
אם זה היה מציק לשכנים אז הם היו באים ואומרים להם להיות בשקט, ואם אתה חא מצליח לישון תשים אוזניות או אטמי אוזניים
שואל השאלה:
לא לא זה ממש מוגזם.. אחת בלילה והם צועקים בחוץ
מה נסגר אין להם טאקט
לא לא זה ממש מוגזם.. אחת בלילה והם צועקים בחוץ
מה נסגר אין להם טאקט
אנונימי
אתה לא יכול לדבר איתם או משהו?
שואל השאלה:
אם אני זורק מילה הם התעצבנו עליי שאני מתערב
אם אני זורק מילה הם התעצבנו עליי שאני מתערב
אנונימי
זכותך להיתערב! אתה צריך לישון והם צריכים להפסיק להעיר את השכנים
שואל השאלה:
זה לא ילך..
:(
זה לא ילך..
:(
אנונימי
אין לך איזה חבר שער ואתה יכול ללכת אליו?
שואל השאלה:
הם הפסיקו סוף סוף
תודה
הם הפסיקו סוף סוף
תודה
אנונימי
תישן טוב❤
באותו הנושא: