12 תשובות
האמת שגם ךי זה ככה, אני דיברתי עם המורה שלי והיא תמיד נותנת לי להיבחן לבד
מבינה כלכך
אתה יכול להגיד שאתה לא מרגיש בנוח להשתתף וזה גורם לך להיות לחוץ ואולי תבקש להיבחן לבד
הכל בסדר תנסה לומר מה שאתה מרגיש והם יעזרו לך בזה
בהצלחה (:
שואל השאלה:
תודה רבה לכולם
אשמח אם יש למישהו עוד מה להגיד אשמח שתשתפו
אנונימי
שואל השאלה:
כאילו שתגידו מה כדאי לי להגיד
אנונימי
אני מבינה שזה מלחיץ בטירוף, אבל תנסה לסדר את המחשבות ותרשום על דף או אפילו בטלפון מה שאתה מרגיש שמונע ממך להשתתף בספורט, ואז בפגישה עצמה זה יעזור לך למקד את המחשבות
ותזכור שהם רוצים לדבר איתך בשביל להבין איך הם יכולים לעזור :)
אנונימית
הייתי ממש במצב דומה וניסו לתת לי כל מני הקלות שלא עזרו ובסוף הבאתי אבחון של חרדה חברתית ונתנו לי פטור.
אבל כן היו הרבה שיחות פולשניות כאלה כי המערכת לא ממש יודעת איך להתמודד עם דברים כאלה, לא הכשירו אותם ממש..
תנסה להבין אילו דברים בשיעור מעוררים אצלך חרדה- זה הספורט עצמו? תרגילים מסוימים? הבגדים? בגלל שזה ליד אנשים? אולי אחכ להרגיש מלא בזיעה כזה?
תנסה למצוא את הגורם שאם לא היה אותו לא היית ככ בחרדה מזה.
יש כל מני הקלות שבית הספר יכול לתת לפני שנותנים פטור, תלוי במצב ובכיתה שלך (בתיכון מתחיל להיות יותר בעייתי בגלל הבגרות) למשל שיעורים פרטניים במקום השיעורים עם כל הכיתה או לעשות ספורט בבית ולדווח..
ובכל מקרה תנסה להשיג אבחון כי למערכת הרבה יותר קל להתמודד עם זה, יש להם פרוטוקולים לדברים האלה.
וזה כמובן גם יכול לעזור לך להחלים ולשפר את המצב לטווח הארוך, בעיקר אם תלך לטיפול פסיכולוגי לעבוד על זה.
שואל השאלה:
בסוף הסכימו לי שיביאו לי תכנית עבודה לאחרי צהריים במקום שיעור
אנונימי
שואל השאלה:
תודה :)
למרות שזה קשה ומלחיץ אבל עדיף מאשר שיעורי ספורט
אנונימי
תנסה לכתוב לו בהודעה בוואטסאפ אם יותר קל לך, ואם הוא עדיין יבקש שתבוא לדבר איתו אז תבוא ותנסה לתאר מה שאתה יכול, מאמין שהמורה ינסה להבין אותך כמה שהוא יכול ויבוא לקראתך, בהצלחה!!
אנונימי
שואל השאלה:
עבר כבר חודש
אנונימי
אה אופס לא שמתי לב לתאריך של השאלה הזאת
אנונימי