8 תשובות
תיהיה אתה.
פשוט תהיה אתה, לא מתאים להם לא צריל
ך
שואל השאלה:
תודה!!^^
תודה!!^^
אנונימי
עם "מגניבים" אי אפשר אף פעם להיות אתה
תתרחק מהם
וחוץ מזה איפה אנחנו בכיתה ו'
"מגניבים"
תתרחק מהם
וחוץ מזה איפה אנחנו בכיתה ו'
"מגניבים"
תנסה כל הזמן להיות בעניינים
פשוט לבוא ולהיות אתה.
מהה חחח פשוט או שלא תלך או שתלך ותדבר איתם פשוט
באותו הנושא: