5 תשובות
תכתבי להם בצור קשר
אכן.
הצעות ליעול אפשר לשלוח בצור קשר
אני חושב יום אחד לפתוח פורום כזה אבל עם כל מיני שיפורים שהציעו כאן.
שאלתי מה הכי מפריע פה לאנשים (חוץ מדברים שגם לי ברורים כבר שנים ולא מזיזים כאן).
אנונימי
כולם ניסו, לא הלך. התיאשנו
אפשר
הם לא יקשיבו